Aleșii județeni au votat joi reprezentanții Consiliului Județean în Consiliul de Administrație și Adunarea Generală a Acționarilor SC Air Oradea S.A..
[eadvert]
Vicepreședintele Consiliului Județean Bihor, Călin Gal, a primit voturile necesare pentru a reprezenta CJ în Adunarea Generală a Acționarilor. La propunerea președintelui CJ Bihor, Ilie Bolojan, Gheorghe Răcaru a fost numit, în urma votului, administrator neexecutiv provizoriu în Consiliul de Administrație al Air Oradea. Gheorghe Răcaru are o experință de peste 50 de ani în aviație. El a lansat compania Blue Air în 2004, având o echipă de doar 35 de angajați. În 2018, Gheorghe Răcaru a fost desemnat “Cel mai bun CEO” din România, în cadrul Galei Premiilor Capital.
În aceeași ședință CJ a votat și înfiintarea companiei aeriene Air Oradea. Consiliul Județean deține 40% din noua societate, care va avea un capital de aproximativ 3 milioane de euro. Primăria Oradea va deține restul de 60%, ceea ce înseamnă că municipalitatea va avea doi reprezentanți în Consiliul de Administrație și doi în Adunarea Generală a Acționarilor. Potrivit primarului Florin Birta, primele zboruri sub brandul Air Oradea ar putea fi inaugurate în primăvara anului viitor.
Compania aeriană Air Oradea – o investiție de 3 milioane de euro
Trimite articolul
XFelicitari!!! Pentru toti cei care fac ceva penutr orasul asta!! Sa nu uitam era FILIP…
-
sa vedem ce-o sa iasa! mai bine am lasa felicitarile pentru mai incolo; deocamdata sunt doar niste bani cheltuiti
Lasand deoparte faptul ca orasul Oradea e singurul oras din lume care are o companie de aviatie, nu avem de ce sa nu fim mandri. Nu exista Air New York, nu exista Air Beijing, nici macar air Moscova, exista Air Oradea. Eu imi iau un Red Bull si astepta sa zbor cu Air Oradea …, sau sa-mi creasca aripi, sa vedem care zboara primul.
-
Lasand la o parte ca ai omis sa te documentezi inainte sa comentezi, nici macar ironia si sarcasmul tau nu sunt de bun gust. Te invit nu mai departe de wikipedia sa citesti si sa afli ca sunt zeci de astfel de companii aeriene regionale: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Regional_airline
Apoi revino cu un text la fel de nedocumentat in care din dorinta de “a te scoate” te vei scufunda mai mult in penibil.-
Am citit (destul de in fuga, sunt foarte multe intradevar). Dar din descrierea generala, cat si in cateva cazuri luate aleator, nu rezulta ca ar fi operate de primarii, consilii judetente sau asocieri ale acestora, din contra.
-
Nu te obosi, slugilor lui Bolovan nu le trebuie argumente sau exemple, exact ca mentorul lor boul din Birtin o tin pe a lor indiferent ce zic ceilalti 500.000 locuitori ai judetului. Air Oradea sa fie… Sa curga banu fara numar, fara numar…
-
-
None of these airlines survive today; some airlines use these names today but are not the direct successors to the original airlines.
Citat preluat din link 🙂-
Corect.M-a contrazis unul pe aici mai demult cu Swissair ca el a zburat si acum desi a dat faliment demult si nu mai e de stat.(Cand i-am spus ca e interzisa finantarea de la stat : Malev,Swissair falimentate).E exact ce ai zis tu folosesc nume vechi dar nu mai au treaba cu firma veche de stat.
-
-
Lasa vrajelile.In lumea civilizata nu se admite,in UE este interzisa finantarea companiilor aeriene (s-a dat acum liber o perioada din cauza pandemiei de accea au putut plati Ryanair).Deci parteneriatul public-privat exclus.Pur public? Cine isi baga bani publici (normal la cap si nedeneabil) in firma de aviatie cand si cele cu istoric si experienta dau faliment? (vezi Germanwings-Lufthansa)
-
Revino? Habar nu ai ce ai postat prostule.
Mai citeste un pic dar nu prea intelegi ce citesti.
Air Oradea auzi ma la sifonatori de bani publici.
-
Dacã compania s-ar fi numit Air Bihor ar fi fost mulţumiţi şi cei din Sânmartin, Nojorid că Ilie Bolojan nu a uitat de ei.
ziceți voi ceva, dar cea mai relevantă informație o găsiți aici (de ce nu și în română, oare?!):
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_defunct_airlines_of_Romania
…adică peste 20 de companii aeriene falimentate în ultimii 24 de ani, având fiecare o durată de operare (cu excepția Romavia) de la câteva luni calendaristice la 7-8 anișori (în medie vreo 3-4). E mai mult decât plin dulapul cu asemenea schelete…
Bravo, Oradea! Dar la inceput o cursa pe zi dus-intors la Bucuresti este suficient, poate mai degraba adaugati o cursa zilnica la Cluj, pentru legatura aeriana cu 4 continente de pe cel mai mare aeroport al Transilvaniei.
-
Legatura cu Cluj pe calea aerului chiar nu merge, distanta e mult prea mica
Daca dl. Gheorghe Racaru va fi seful, specialistul nr. 1 a comaniei, totul incepe cu dreptul. Mult succes tuturor.