Asociația Firmelor Bihorene a încheiat astăzi prima etapă din cadrul programului „AFB Advantage”. Studenți ai Facultății de Management Grifiths din cadrul Universității Emanuel din Oradea au contactat peste 1.400 firme bihorene dintre care 231 au fost interesate să-și promoveze produsele prin intermediul acestui program. Beneficiarii direcți ai „AFB Advantage” vor fi respectivele firme, care își vor mări volumul de vânzări, și salariații firmelor membre ale AFB, care vor beneficia de prețuri mai mici la toate produsele promovate în cadrul programului.
„Succesul acestei prime etape ne arată că firmele bihorene au nevoie de inițiative cu impact la nivelul consumului, care să le ajute să-și mărească baza de clienți. În același timp, managerii și antreprenorii membri ai AFB pot să ofere salariaților o satisfacție mai mare facilitându-le prețuri mai mici la multe produse din coșul lor zilnic. AFB va continua să aibă astfel de inițiative, care, alături de partea de reprezentare a interesului patronatului bihorean, să aducă plus valoare mediului de afaceri din Bihor”, a precizat Radu Silaghi, director executiv al AFB.
Promovare
„AFB Advantage” și-a propus să fie primul program de promovare cu impact asupra vânzărilor firmelor care își desfășoară activitatea în județul Bihor și să aducă împreună furnizori și consumatori, persoane juridice sau fizice care pe baza unor discounturi oferite pot beneficia de avantaje comerciale. Mai precis, firmele care au produse cu desfacere în sistem retail pot participa la program oferind discounturi la vânzare către salariații firmelor din AFB care sunt în postura de consumatori. Până în acest moment, AFB are un număr de 5.300 de salariați, care vor primi fiecare un card pe baza căruia vor putea avea acces la discounturile oferite. „AFB Advantage” se va derula și ca un program special de beneficii pentru salariații membrilor AFB. Fiecare firmă care va intra în AFB va fi automat înscrisă în acest program de beneficii pentru salariați.
În afară de acest program adresat consumatorilor persoane fizice se va derula „AFB Advantage Plus”, pentru persoane juridice, program care își propune să promoveze firmele care oferă servicii și produse B2B și produse din categoria premium. În calitatea de consumatori vor fi factorii de decizie ai companiilor din cadrul AFB.
Citiți principiile noastre de moderare aici!