Verificarile în teren au scos la iveală deficienţe la stratul de uzură – diferenţe de înâlţime între straturile de asfalt de pe diferite benzi şi neaducerea la nivelul carosabilului a capacelor de canal.
„Dacă nu remediază până cel mai târziu săptămâna viitoare îi scoatem de pe piaţa bihoreană”, promite Ilie Bolojan.
Nemulţumirea sa faţă de modul cum se lucrează pe Matei Corvin este legată şi de convingerea că această stradă va deveni cea mai importantă cale de acces spre şi dinspre Oradea, odată cu darea în folosinţă a autostrăzii.
“Dacă nu pot respecta un contract, nu le vom mai primi la licitaţiile organizate de Primărie”, susţine primarul. Primarul a recunoscut cu jumătate de gură că nu dispune de pârghii legale pentru a împiedica firmele care au făcut dovada că lucrează prost să mai participe la licitaţii. S-a plâns şi că sprijinul Agenţiei Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice (ANRMAP) în acest domeniu este nul. „Vom face asta prin măsuri locale”, promite edilul, fără să spună care sunt acelea.
Lucrările de pe Matei Corvin au început la finalul lui 2009, costă peste 7 milioane de lei şi au termen de finalizare pe 31 octombrie.
C.G.
Citiți principiile noastre de moderare aici!