Lotul Suplacu de Barcău- Chiribiș se întinde pe o suprafață de 26 de kilometri, fiind inclus și viaductul de 1,7 kilometri peste lacul de acumulare din Suplacu de Barcău, care este aproape finalizat. Compania de Drumuri a avut trei licitații anulate: în 2016, când a fost desemnată firma Corsan, în 2019 cu compania Construcții Sibiu și în 30 martie, la licitația care a fost câștigată în 2021 tot de Erbașu.
[eadvert]
Pe traseu vor fi construite 19 poduri, pasaje și viaducte, a transmis luni, ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu.
„Încă o secțiune din Autostrada Transilvania are constructor desemnat ! După semnarea contractului constructorul român are la dispoziție 884,12 milioane de lei (fără TVA) și 24 de luni (6 luni proiectare, 18 luni execuție) pentru finalizarea lucrărilor pe secțiunea Suplacu de Barcău-Chiribiș (26,35 km). Contractul (finanțat prin Fonduri Europene Nerambursabile) prevede inclusiv construirea a 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte. Semnarea contractului va fi posibilă peste 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații. Secțiunea Suplacu de Barcău-Chiribiș este parte din contractul pentru construcția Autostrăzii Transilvania semnat în trecut cu constructorul american Bechtel și care ulterior a fost reziliat”, a afirmat Sorin Grindeanu, citat de Economedia.
Constructorul Erbașu a depus o ofertă în valoare de 884 milioane lei, ceea ce i-a adus câștigul licitației. Însă, contractul poate fi semnat doar în cazul în care nu se depun contestații.
„Antreprenorul Construcții Erbașu SA a fost desemnat câștigător pentru realizarea secțiunii de autostradă Suplacu de Barcău-Chiribiș (Autostrada Transilvania)! Contractul în valoare de 884,123 milioane de lei (fără TVA), finanțat prin fonduri europene nerambursabile, va putea fi semnat după perioada legală de 10 zile, dacă nu vor fi depuse contestații. De la momentul semnării contractului, constructorul va avea la dispoziție 24 de luni (6 luni pentru proiectare și 18 luni pentru execuție) pentru finalizarea celor 26,35 de km”, a transmis Cristian Pistol, citat de sursa menționată anterior.
Companiile care au depus oferte au fost:
1. CONSTRUCTII ERBAȘU SA (România)
2. Asocierea DUNA GROUP INTERNAȚIONAL KFT – DUNA CONSTRUCȚII RO SRL (Ungaria – România)
3. MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (Turcia)
4. NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (Turcia)
5. Asocierea PRECON TRANSILVANIA SRL – CITADINA 98 SA (România).
Contestație în ultima zi: CNAIR nu poate semna contractul cu Precon pentru lotul Chiribiș-Biharia
În sfârșit! Constructor pentru tronsonul de autostradă Chiribiș – Biharia
Trimite articolul
XVa fi depusă contestație și cred că este evident de către cine: PRECON TRANSILVANIA SRL,- Beni Rus care are deja un lot învecinat și are tot interesul să obțină încă un lot.
Stati linistiti ca se vor depune contestatii, nu se va pornit nici in urmatorii doi ani lucrarile aici.
-
Moare ciuda propaganda Psd
-
Nu e vorba de nici o propaganda… acel tronson de autostrada bate pasul pe loc de 20 de ani exact din cauza contestatiilor …
-
Exact, cnair este sun ministerul transportului, care e condus de Bolojan. Va aflați și dvs în treaba. Sunt deja 2 postări care susțin evidenta, și anume va firma preferata de partid va contesta
-
Le-au trebuit 7 ani celor de la cnair și Ministerul de resort că să facă o licitație dar nici asta inca nu e sigură că n-au sunt posibile contestații, este ceva incredibil cat de râu merg lucrurile un tara asta din cauza incompetenței și a corupției.