„Solicitanţii bihoreni a căror cereri de finanţare au fost aprobate se vor prezenta la sediul APM Bihor cu actul de identitate, în original, pentru semnarea contractelor de finanţare nerambursabilă de luni până joi, după data de 12 decembrie”, a precizat Ovidiu Dăescu, directorul APM Bihor.
Norme
Contractele de finanţare nerambursabilă sunt valabile 12 luni de la data semnării acestora de către părţile contractante.
După semnarea contractelor de finanţare cu AFM, beneficiarii pot să achiziţioneze instalaţia dorită.
Conform ghidului de finanţare, se consideră renunţare la finanţarea aprobată neprezentarea solicitantului pentru semnarea contractului de finanţare în termen de 60 de zile de la comunicarea aprobării dosarelor de finanţare, respectiv publicarea pe site-ul AFM (www.afm.ro) a listei dosarelor de finanţare aprobată.
După semnarea contractului şi achiziţionarea instalaţiei, beneficiarii finanţării vor depune la sediul APM Bihor un dosar de decontare.
Administraţia Fondului pentru Mediu – Bucureşti finanţează cheltuielile eligibile efectuate după data semnării contractului de finanţare nerambursabilă, dar nu mai mult de suma prevăzută în contract.
Ulterior verificării şi stabilirii documentelor aferente cererii de tragere, personalul AFM sau reprezentanţii instituţiilor desemnate pentru controlul Programului „Casa Verde” pot efectua o vizită la punctul de lucru unde se implementează proiectul. Beneficiarul este obligat să prezinte toate documentele solicitate care au legătură cu proiectul o dată cu efectuarea controlului.
S.Al
Citiți principiile noastre de moderare aici!