Primăria Oradea a semnat contractul de finanțare prin PNRR pentru pasajul de pe Calea Borșului, care va facilita traficul în zona parcului industrial I.
„Este vorba despre viitorul pasaj realizat peste sensul giratoriu amplasat pe DN 1, care va asigura continuitatea circulației în zonă. Constructorul desemnat prin licitație publică a început deja forarea celor 36 de piloți care vor susține cele două culee ale viitorului pasaj și lucrează la devierea rețelelor de electricitate”, a transmis primarul Oradei, Florin Birta, într-o postare pe Facebook.
Sursa citată menționează că proiectul face parte dintr-unul mai amplu, care prevede și realizarea unor drumuri colectoare. Aceste drumuri colectoare vor fi finanțate din bugetul local, potrivit edilului.
„Astfel, vom avea pasajul, cu o lungime de 1.043 de metri, care se suprapune cu traseul drumului național, începând la km 634 + 222 până la km 635 + 265, un drum colector în lungime totală de 2.220 metri, amplasat pe partea dreaptă a drumului național, paralel cu acesta, începând la km 634 + 825 până la km 637 + 025, unde se intersectează în girația proiectată a drumului de legătură Centura Oradea – Autostrada A3 Biharia – Borș, un drum de acces la Centrul Intermodal, care începe din intersecția cu drumul colector proiectat, în dreptul drumului național la km 636+ 335 și are un traseu în lungime de 665 m, până la viitorul acces în Centrul de Transport Intermodal”, a explicat sursa cotată.
Valoarea pasajului de pe Calea Borșului este de aproape 54 de milioane de lei, iar durata de execuție fiind de 20 de luni.
[eadvert]
Pasajul este construit de asocierea formată din Freyrom SA, în calitate de lider și firmele Procons Group SRL și Construcții Erbașu SA, în calitate de asociați.
Trimite articolul
XPasaj complet inutil, nu e aglomerat deloc acolo
-
exact!!! hai sa nu se mai faca absolut nimic…atunci vom fii fericiti!!!!! prin toti ma refer eu, cu marius…si inca vreo cativa de facem de un fotbal 6×6
-
Mda, schimbarea, bucuria prostului plictisit. Fara schimbare, viata e pustiu. Hai sa facem imbunatatiri, nu schimbari de dragul schimbarii.
-
Chiar că e inutil, după ce termină Strabag drumul celalalt Borşului se decongestionează.
-
-
Marius , inutil ești tu, pasajul nu se face pt traficul de acolo, se face pt terminalul intermodal
-
Si ce crezi ca e terminalul intermodal? O sa fie coada. Alina draga, mai sunt 2 terminale intermodale in oras si nu e coada de camioane desteapta p.. liii
-
-
Nu.
Ca tu nu.lucrezi in Zona Industriala si nu mergi nici la 06.00 si nici la 08.00 dimineata la serviciu.
Dar nici nu te intorci la 14.30 sai 17.00.
De aia nu e aglomerat in crestetul tău.
Tu cred ca lucrezi bugetar in Centru-
Chiar cunosc traficul, fac taxi. Acolo nu e aglomerat, dupa canta la altcineva care te crede
-
Dacia cu Transilvaniei, sau Dacia cu Decebal, câte şi mai câte pasaje se pot face!
-
Oradea nu are trafic anglomerat
Care se plange sa mearga in Cluj, Timisoara, Iasi sa vafa trafic. La noi e doar la ore de varf si ala e slab fata de orasele de mai sus. Msi bine sr asfalta cele 300 de strazi sau le-ar repara pe cele existente
-
-
-
Se vede ca nu ai iesit de la tine din sat de mult timp..
Cei de la Erbasu nu sunt in stare sa faca 20m de drum ocolitor. De 2 zile se circulă pe acel grohotiș și la accesul de pe asfalt e denivelat și difernță de nivel de ămi frec dedesubt mașina. Voi face o sesizare la poliție, pentru că Calea Borșului fiind (încă) un DN european trebuie să respecte niște standarde chiar dacă este vorba de un drum provizoriu. Nimeni nu îmi va plăti daunele la mașină dacă 2 ani voi circula pe acel segment realizat prost. Nu am alternativă, doar să ocolesc mult.
Bătaie de joc din partea Erbașu. Nu sunt în stare să facă un drum ocolitor decent chiar dacă e provizoriu, trebuia asfaltat pentru a ajuta viteza de depalasare și evitarea ambuteiajelor (totuși Calea Borșului deocamdată încă e drum DN1-E60, nu un drum coumnal). E altă chestie repectarea proprietății private să nu ne distrugem mașinile pe acel segment improvizat de grohotiș cu diferență de nivel la coborârea de pe asfalt și urcarea pe drumul vechi. Eu voi depune plțngere la poliția rutieră pentru calitatea necorespunzătoare a drumului de acces. Sunt singurii care pot pune presiune pe constructor să facă de calitate acel drum de acces (provizoiu, dar va fi folosit măcar 6 luni) și nu îmi este tot una, pentru că nimeni nu îmi va plăti cheltuielile generate de folosirea acelui drum de proastă calitate. Nu am alternativă, decât cu ocol mare.
Eacat ca bine spui, hai sa facem pasaje pe toate strazile de la periferii, unde circula 3 masini pe ora. Tu desteptule ai vazut nevoia unui pasaj acolo. Bine ca iti rogi moartea sa poti vira stanga spre oras in zona Master, acolo nu face nimic primaria, face inutilitatea asta. Si eu as vrea sa iti trag niste palme numai asa ca sa nu spui ca nu fac nimic
-
Pasaje peste pasaje de dgragul de a da de lucru la firmele de partid, costa mult campania electorala .
Spălare de bani!