BIHON

BIHON

  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
Select Page
  • Home
  • Ştiri
    • Ştirile judeţului Bihor
    • Comentariul zilei
    • Stiri inter(naţionale)
    • Celebritati/Lifestyle
  • Video
  • Meteo
  • Sport
    • FC Bihor
    • CSM Oradea
    • Sport Local
    • Stiri Sportive
  • Mica publicitate
    • Imobiliare
    • Angajari
    • Prestări servicii
    • Auto-Moto
    • Pierderi, Citaţii
    • Diverse – Vânzări/Cumpărări
  • Angajări
  • Compania de Apă
  • Întreruperi energie
  • Anunturi de interes public
    • Anunțuri Mediu, Ape
    • Licitatii
    • Convocator
APLICAȚII
MOBILE
AndroidDescarcă aplicația BIHON iOSDescarcă aplicația BIHON
BIHON
BIHON Ştirile judeţului Bihor
Finanțare nerambursabilă pentru pasajul de pe Calea Borșului

Finanțare nerambursabilă pentru pasajul de pe Calea Borșului

De Georgiana Anghel
la 16 January 2024 15:16
16 Comentarii

Finanțare nerambursabilă pentru pasajul de pe Calea Borșului

16 January 2024 15:16
Banii pentru pasajul intermodal de pe calea Borșului vin prin PNRR.
Scris de Georgiana Anghel - Banii pentru pasajul intermodal de pe calea Borșului vin prin PNRR.

Trimite articolul

X

Primăria Oradea a semnat contractul de finanțare prin PNRR pentru pasajul de pe Calea Borșului, care va facilita traficul în zona parcului industrial I.

„Este vorba despre viitorul pasaj realizat peste sensul giratoriu amplasat pe DN 1, care va asigura continuitatea circulației în zonă. Constructorul desemnat prin licitație publică a început deja forarea celor 36 de piloți care vor susține cele două culee ale viitorului pasaj și lucrează la devierea rețelelor de electricitate”, a transmis primarul Oradei, Florin Birta, într-o postare pe Facebook.

Sursa citată menționează că proiectul face parte dintr-unul mai amplu, care prevede și realizarea unor drumuri colectoare. Aceste drumuri colectoare vor fi finanțate din bugetul local, potrivit edilului.

„Astfel, vom avea pasajul, cu o lungime de 1.043 de metri, care se suprapune cu traseul drumului național, începând la km 634 + 222 până la km 635 + 265, un drum colector în lungime totală de 2.220 metri, amplasat pe partea dreaptă a drumului național, paralel cu acesta, începând la km 634 + 825 până la km 637 + 025, unde se intersectează în girația proiectată a drumului de legătură Centura Oradea – Autostrada A3 Biharia – Borș, un drum de acces la Centrul Intermodal, care începe din intersecția cu drumul colector proiectat, în dreptul drumului național la km 636+ 335 și are un traseu în lungime de 665 m, până la viitorul acces în Centrul de Transport Intermodal”, a explicat sursa cotată.

Valoarea pasajului de pe Calea Borșului este de aproape 54 de milioane de lei, iar durata de execuție fiind de 20 de luni.

[eadvert]

Pasajul este construit de asocierea formată din Freyrom SA, în calitate de lider și firmele Procons Group SRL și Construcții Erbașu SA, în calitate de asociați.

Trimite articolul

X
Taguri:
borsului ,
fonduri ,
intermodal ,
nerambursabile ,
pasaj ,
pnrr ,
suprateran
16 Comentarii

Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

inca 1000 caractere ramase

Citiți principiile noastre de moderare aici!

  1. marius says:
    January 16, 2024 at 3:20 pm

    Pasaj complet inutil, nu e aglomerat deloc acolo

    Reply
    • adrian878 says:
      January 16, 2024 at 4:59 pm

      exact!!! hai sa nu se mai faca absolut nimic…atunci vom fii fericiti!!!!! prin toti ma refer eu, cu marius…si inca vreo cativa de facem de un fotbal 6×6

      Reply
      • Vlady says:
        January 16, 2024 at 6:05 pm

        Mda, schimbarea, bucuria prostului plictisit. Fara schimbare, viata e pustiu. Hai sa facem imbunatatiri, nu schimbari de dragul schimbarii.

        Reply
      • Qwerty says:
        January 16, 2024 at 6:53 pm

        Chiar că e inutil, după ce termină Strabag drumul celalalt Borşului se decongestionează.

        Reply
    • Alina says:
      January 16, 2024 at 5:22 pm

      Marius , inutil ești tu, pasajul nu se face pt traficul de acolo, se face pt terminalul intermodal

      Reply
      • Marius says:
        January 16, 2024 at 8:47 pm

        Si ce crezi ca e terminalul intermodal? O sa fie coada. Alina draga, mai sunt 2 terminale intermodale in oras si nu e coada de camioane desteapta p.. liii

        Reply
    • Esti bugetar, lucrezi in Centru ? says:
      January 16, 2024 at 8:07 pm

      Nu.
      Ca tu nu.lucrezi in Zona Industriala si nu mergi nici la 06.00 si nici la 08.00 dimineata la serviciu.
      Dar nici nu te intorci la 14.30 sai 17.00.
      De aia nu e aglomerat in crestetul tău.
      Tu cred ca lucrezi bugetar in Centru

      Reply
      • marius says:
        January 17, 2024 at 5:43 am

        Chiar cunosc traficul, fac taxi. Acolo nu e aglomerat, dupa canta la altcineva care te crede

        Reply
      • Qwerty says:
        January 17, 2024 at 7:04 am

        Dacia cu Transilvaniei, sau Dacia cu Decebal, câte şi mai câte pasaje se pot face!

        Reply
        • Marius says:
          January 17, 2024 at 9:35 am

          Oradea nu are trafic anglomerat
          Care se plange sa mearga in Cluj, Timisoara, Iasi sa vafa trafic. La noi e doar la ore de varf si ala e slab fata de orasele de mai sus. Msi bine sr asfalta cele 300 de strazi sau le-ar repara pe cele existente

          Reply
    • acesta says:
      January 17, 2024 at 11:39 am

      Se vede ca nu ai iesit de la tine din sat de mult timp..

      Reply
  2. zsizsi says:
    January 16, 2024 at 3:40 pm

    Cei de la Erbasu nu sunt in stare sa faca 20m de drum ocolitor. De 2 zile se circulă pe acel grohotiș și la accesul de pe asfalt e denivelat și difernță de nivel de ămi frec dedesubt mașina. Voi face o sesizare la poliție, pentru că Calea Borșului fiind (încă) un DN european trebuie să respecte niște standarde chiar dacă este vorba de un drum provizoriu. Nimeni nu îmi va plăti daunele la mașină dacă 2 ani voi circula pe acel segment realizat prost. Nu am alternativă, doar să ocolesc mult.

    Reply
  3. zsizsi says:
    January 16, 2024 at 4:57 pm

    Bătaie de joc din partea Erbașu. Nu sunt în stare să facă un drum ocolitor decent chiar dacă e provizoriu, trebuia asfaltat pentru a ajuta viteza de depalasare și evitarea ambuteiajelor (totuși Calea Borșului deocamdată încă e drum DN1-E60, nu un drum coumnal). E altă chestie repectarea proprietății private să nu ne distrugem mașinile pe acel segment improvizat de grohotiș cu diferență de nivel la coborârea de pe asfalt și urcarea pe drumul vechi. Eu voi depune plțngere la poliția rutieră pentru calitatea necorespunzătoare a drumului de acces. Sunt singurii care pot pune presiune pe constructor să facă de calitate acel drum de acces (provizoiu, dar va fi folosit măcar 6 luni) și nu îmi este tot una, pentru că nimeni nu îmi va plăti cheltuielile generate de folosirea acelui drum de proastă calitate. Nu am alternativă, decât cu ocol mare.

    Reply
  4. cornel says:
    January 16, 2024 at 5:40 pm

    Eacat ca bine spui, hai sa facem pasaje pe toate strazile de la periferii, unde circula 3 masini pe ora. Tu desteptule ai vazut nevoia unui pasaj acolo. Bine ca iti rogi moartea sa poti vira stanga spre oras in zona Master, acolo nu face nimic primaria, face inutilitatea asta. Si eu as vrea sa iti trag niste palme numai asa ca sa nu spui ca nu fac nimic

    Reply
    • jiji says:
      January 17, 2024 at 3:49 pm

      Pasaje peste pasaje de dgragul de a da de lucru la firmele de partid, costa mult campania electorala .

      Reply
  5. Soso says:
    January 17, 2024 at 7:33 pm

    Spălare de bani!

    Reply
  6. powered by Surfing Waves

    Bihon CSM Oradea

    CSM CSU Oradea s-a calificat pentru a opta oară în finala Ligii Naționale. „Leii roșii” au obținut o victorie dramatică în meciul decisiv cu CSO Voluntari
    Echipa orădeană a suferit enorm în cea de-a cincea partidă a semifinalei cu CSO Voluntari, dar a reușit să se impună într-un final tensionat, după ce ilfovenii s-au aflat la conducere în majoritatea timpului de joc.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Apel umanitar pentru Ana, o fetiță de doar 9 ani, diagnosticată cu malformație cardiacă severă
    Ana, o elevă de 9 ani și jumătate, diagnosticată cu malformație cardiacă severă, luptă pentru viața ei și are nevoie urgentă de sprijin financiar pentru cea de-a șasea operație pe cord.

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Echipaje ISU din Alba și Bihor, mobilizate în sprijinul pompierilor din județul Harghita
    Echipaje ale inspectoratelor pentru situații de urgență din județele Alba și Bihor au ajuns, marți seara, în Harghita, pentru a interveni, alături de pompierii militari din județ, dacă situația o va impune.

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    BIHON CAO

    Anunț Compania de Apă Oradea

    Anunturi intreruperi energie electrica

    IEE perioada 02.06.2025 - 06.06.2025 - PL Salonta + PL Marghita + PL Beius

    BIHON Ştirile judeţului Bihor

    Biciclistul implicat în accidentul cu o cifă pe centura Oradea are nevoie urgentă de sânge
    Un tânăr biciclist, Borodan Radu Dumitru, a fost grav rănit într-un accident și are nevoie urgentă de sânge pentru a putea supraviețui.

    România

    Mircea Cărtărescu, despre Ilie Bolojan: „Tandemul Dan - Bolojan e, cred eu, ce ne trebuie”
    În cursul zilei de miercuri, 28 mai, Mircea Cărtărescu a scris pe rețelele de socializare că s-a întâlnit pentru prima dată cu Ilie Bolojan în urma unui eveniment literar.
    • Bihon.ro
      • Folosinta Cookie-urilor
      • Termeni si conditii de utilizare
      • Politica de confidentialitate
      • Redactia
      • Regulament postare și moderare comentarii

    Bihor Online

    ISSN 3008-234X

    ISSN-L 3008-234X

    Bihon.ro logoPentru noi, confidențialitatea Dvs. este importantă

    Noi și partenerii noștri utilizăm tehnologii, cum ar fi modulele cookie, și vă procesăm datele cu caracter personal, precum adresele IP și identificatorii cookie, pentru a personaliza anunțurile publicitare și conținutul în funcție de interesele dvs., pentru a măsura eficiența anunțurilor și a conținutului și pentru a obține informații despre publicul care a văzut anunțurile și conținutul. Faceți clic mai jos pentru a vă da consimțământul privind utilizarea acestei tehnologii și procesarea datelor dvs. cu caracter personal în aceste scopuri. Vă puteți răzgândi și puteți schimba opțiunile în orice moment, revenind la acest site.