„Am cerut factura detaliată iar pe ea apar mai multe apeluri aberante, pe care nu le-am efectuat. Am sunat la Serviciul Clienţi iar doamna de servici mi-a răspuns că ei ar avea înregistrări cu convorbirile respective. I-am cerut să mi le prezinte pe cele despre care ştiu sigur că nu le-am efectuat, însă m-a refuzat. Probabil mizează pe faptul că nu o să angajez un avocat pentru a recupera o sută de lei. Însă am de gând să reziliez contractul”, ne-a relatat unul dintre nemulţumiţi.
„Poate că au target de realizat pentru luna decembrie. Şi mizează pe faptul că oamenii sună mai mult în perioada Crăciunului şi Revelionului aşa că îşi dau seama mai greu cât au vorbit în plus faţă de alte luni. Însă e inacceptabil să apară convorbiri inventate pe factura detaliată. Practic e vorba şi de falsuri şi de furt. Din păcate, companiile telefonice nu eliberează facturi cu apelurile recepţionate, ca să poţi face dovezi prin verificări încrucişate. Adică să se vadă de pe factura aşa-zisului destinatar că nu l-ai apelat. Oricum, se ştie că mari operatori telefonici din România riscă să fie amendaţi pentru practice neloiale faţă de clienţi”, a completat alt orădean care se consideră fraudat.
Dealtfel, în luna decembrie, s-a vehiculat în presa centrală o ştire conform căreia trei mari operatori de telefonie au fost anchetaţi de Consiliul Concurenţei pentru abuz de poziţie dominantă într-o investigaţie declanşată încă din iulie 2006. Astfel, potrivit unor surse guvernamentale, două companii ar fi fost găsite vinovate că au interzis accesul unui operator de telefonie fixă la serviciul de terminare a apelurilor internaţionale şi a celor naţionale în reţelele lor de telefonie mobilă. Din cercul suspecţilor a ieşit doar Romtelecomul astfel că celelalte două companii riscă o amendă de minim 5% din cifra de afaceri, adică circa o sută de milioane de euro.
C.H.
Citiți principiile noastre de moderare aici!