„Ne dorim să oferim cetățenilor municipiului Oradea servicii de calitate și un spațiu corespunzător atât pentru beneficiarii serviciilor noastre, cât și pentru personalul Biroului de Evidență a Persoanelor Oradea. Era necesar ca acest spațiu să fie modernizat pentru desfășurarea optimă a activității și asigurarea funcționării unui sistem informatic integrat”, transmite edilul.
Reparațiile la clădirea de pe Republicii au presupus instalații electrice și sanitare noi, finisaje noi, o recompartimentare a spațiului interior pentru 10 ghișee și montarea de detectoare de fum și temperatură, camere de supravegheat, senzori de mișcare, aparate de aer condiționat, cititor de control al accesului, corpuri de iluminat, prize și întrerupătoare, dar și un sistem de alarmă performant, ultima renovare a avut loc în 2005.
Reconfigurarea spațiului interior era necesară având în vedere modificarea fluxului activității ce va avea loc odată cu emiterea cărții de identitate electronice. Programul de lucru cu publicul va rămâne același, respectiv: de luni până joi, între orele 8:00 și 18:00 și vineri, între orele 8:00 și 16:00.
Trimite articolul
XFrumos