Doi bărbați, un orădean de 32 de ani și un alt bărbat de 63 de ani din localitatea Pria, jud. Sălaj sunt suspecți de comiterea infracțiunilor de evaziune fiscală și înșelăciune.
[eadvert]
Potrivit surselor Bihon.ro, cei doi îmbuteliau apă și o vindeau sub însemnele brandului de apă „Cumpăna”.
Potrivit cercetărilor polițiștilor, din luna iunie 2020 și până în prezent, orădeanul de 32 de ani, angajat al unei firme cu sediul în București și sexagenarul sălăjean au înșelat mai multe persoane fizice și juridice prin vânzarea de apă în recipienții care purtau însemnele brandului, fără ca apa comercializată de cei doi să fie certificată în ceea ce privește calitatea prevăzută în normele societății deținătoare a mărcii.
Astfel, cei doi puneau în pericol sănătatea consumatorilor și prejudiciind atât cumpărătorii, cât și firma care deține brandul respectiv.
Orădeanul de 32 de ani este suspectat de polițiști că în perioada menționată mai sus (iunie 2020- prezent) a ascuns sursa impozabilă sau taxibilă prin vânzarea de apă în bidoane etichetate în mod ilegal către diverse persoane și firme, fără a declara operațiunile comerciale desfășurate către organul fiscal competent, prejudiciind astfel bugetul general consolidat al statului.
„În urma percheziției domiciliare, anchetatorii au descoperit și ridicat în vederea cercetărilor 26 de bidoane de apa de 19 litri fiecare, purtând însemnele mărcii deținute de societatea comercială bucureșteană, fără sigilii și 282 de capace din plastic. De asemenea, reprezentanții Direcției de Sănătate Publică Bihor au ridicat o probă de apă de la furtunul de la care erau alimentate respectivele bidoane. Prejudiciul estimat în cauză este de 50.000 de lei”, a precizat Ioana Lascău, ofițer de presă în cadrul IPJ Bihor.
Polițiștii SICE din cadrul IPJ Bihor continuă cercetările sub coordonarea unui procuror din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul Bihor pentru documentarea întregii eventuale activități infracționale a celor două persoane.
Trimite articolul
Xaoleu, nu, bietul brand cunoscut!!!! oare cum o să își refacă încrederea consumatorilor? mă rog să nu fie afectat prețiosul profit al brandului cunoscut, ar fi prea mult, acum, cu pandemia, cu dictatura, cu criza…. nu aș suporta să pună cineva presiuni pe piața liberă. vai….