Calea succesului trece cu siguranţă prin evaluare! Sau cel puţin aşa crede institutoarea Valearia Bunica, de la Liceul de Artă din Oradea. Elevii clasei a II-a A, îndrumaţi de Valeria Bunica, au participat luni la un concurs de evaluare a cunoştinţelor dobândite până acum. Concursul nu mai este o surpriză pentru micuţii artişti, astfel de evaluări au loc, la clasa lor, pe etape de parcurgere a materiei.
Repere
„O astfel de evaluare periodică asigură o verificare ritmică a asimilării materiei. În acest fel se diminuează riscul de a acumula goluri în cunoştinţe şi apare posibilitatea de a fi descoperite acele segmente de materie pe care micuţii nu le stăpânesc suficient, astfel încât, în caz că există, să putem remedia problemele la timp. Rezultatele acestor evaluări constituie principalele repere la care mă raportez şi la care se raportează şi elevii, dar şi părinţii acestora, atunci când urmărim o analiză obiectivă a cunoştinţelor, competenţelor şi abilităţilor dobândite de elevi până acum”, a spus Valeria Bunica.
Prin abordarea unor subiecte frumoase şi incitante, institutoarea le-a verificat elevilor cunoştinţele dobândite până acum la matematică, română, teorie (solfegiu), cunoaşterea mediului şi educaţie plastică. În loc de calificative micuţii au primit premii.
Crina Dobocan
Citiți principiile noastre de moderare aici!