Ofertantul desemnat câștigător este ASOCIEREA CONSTRUCTII ERBASU (LIDER DE ASOCIERE) – VAHOSTAV – SK A.S., cu preţul de 542.956.612,32 Lei fără TVA.
[eadvert]
Durata contractului este de 24 de luni, din care 6 luni perioada de proiectare și 18 luni perioada de execuție a lucrărilor. Perioada de garanție ofertată este de 10 ani.
Lungimea tronsonului este de 26,35 km.
În cadrul contractului, antreprenorul va realiza mai multe lucrări de artă complexe, incluzând 3 viaducte, 8 pasaje și 8 poduri, printre care unul de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m, Pod peste lac de acumulare la km 6+655.60.
Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații si respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Tronsonul Biharia – Chiribiș din autostrada A3, blocat în negocieri
Trimite articolul
Xunul de o complexitate tehnică ridicată, în lungime de 1.650 m, Pod peste lac de acumulare la km 6+655.60, -ESTE DEJA CONSTRUTI, PLATIM de 2X??!!!!!
-
Câtă minte odihnită a avut adineaori acel proiectant care a făcut traseul pe aici!!! S-au mai mutat și sonde de foraj, totul a fost doar pentru a umfla valoarea totală. Acest pod iarna va prezenta grad major de risc de accidente. Doamne ajută să nu am dreptate.
Bine ca nu e selina-trameco care ar fi tergiversat iar lucrarea prin solicitarea majorarii pretului lucrarii dupa bunul lor plac cum facei cu tronsonul Biharia -Abram, astfel de firme ar trebui excluse de la licitatii, care s-au obisnuit cu preturi supraevaluate la lucrarile de interes local in care prieteniile si smecheriile umfla preturile de 2-3 ori.