„Ia act de renunțarea petentei la judecata plângerii formulate”, se arată în încheierea din 28 februarie a Curții de Apel București, pe rolul căreia se afla plângerea companiei Nurol.
[eadvert]
Contractul pentru construirea lotului Suplac – Chiribiș din A3, finanțat prin fonduri europene nerambursabile, a fost câștigat de Erbașu cu o ofertă în valoare de 884 de milioane de lei. Celălalt ofertant, compania Nurol, s-a adresat inițial, pe 15 septembrie 2023, Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor, care i-a respins contestația după aproape două luni.
Turcii au sesizat apoi instanța, dar și-au retras plângerea pe 20 februarie, înainte de termenul programat pe 13 martie. CNAIR și-a dat acordul pentru cererea de renunțare, arătând că ”orice întârziere în demararea lucrărilor aferente contractului de proiectare si execuție poate conduce la afectarea finanțării din fonduri structurale în cadrul programelor europene finanțate din fonduri europene alocate în exercițiul financiar curent a unor proiecte de interes public si la corecții financiare”.
Lucrările vor începe pe 15 martie
Printr-o postare din luna ianuarie, directorul CNAIR, Cristian Pistol, anunța că lucrările pentru proiectarea și execuția secțiunii Suplacu de Barcău – Chiribiș a Autostrăzii vor începe pe 15 martie. Porțiunea de drum de mare viteză are 26,35 de kilometri, iar pentru finalizarea lucrărilor constructorul are la dispoziție 24 de luni, dintre care șase luni pentru proiectare și 18 luni pentru executarea lucrărilor.
„Pe traseul secțiunii de autostradă Suplacu de Barcău – Chiribiș se vor construi inclusiv 8 poduri, 8 pasaje și 3 viaducte”, a precizat directorul CNAIR.
Trimite articolul
XS-au pierdut 4 luni prețioși perioadă în care oricum nu se poate lucra, acum vor trece 6 luni în care se putea lucra. Când se apucă în septembrie, vor putea lucra doar 2 luni, apoi pauză 3 luni, că va fi iarnă.
aceste contestatii ar trebui judecate in maxim 2 saptamani si cel mai corect nu in justitie unde procesele dureaza cu anii si se dau pe bani multi mai ales la astfel de lucrari, contestatiile ar trebui judecate de specialisti in domeniu in maxim 2 saptamani, altfel se tergiverseaza finalizarea autostrazilor pana la pastile cailor cu prejudicii enorme pentru tara pe care nu le plateste nimeni.
să iasă o nouă ieftineală, ca la Oradea Arena?
Dar ce se întâmplă cu lotul Chiribis /Biharia în care ministerul tergiversează semnarea contractului cu firma Orădeană câștigătoare a licitației. Au trecut 8 luni de-atunci și nesimțire merge mai departe. Se pare că și Trameco a avut dreptate în contestația lor. Vom vedea cum ministerul în loc să construiască autostrăzi vor fi siliți să plătească încontinuare despăgubiri d-lui Rus! Incompetența și prostia se plătește. Și eu le-aș comfisca averile celor vinovați. De ce să plătească prostia unor incompetenți populația României!
Ce frumos se vad terenurile lucrate de o parte si de alta a autostrazii, iar pe marginea drumului avem verdeata si. Chiar si o mica padurice intre sosele. Avem o tara foarte frumoasa. Bucurati-va ochii si sufletul
N-ar fi rau sa se inspire si Don Benny de la exemplul turcilor. Ideal ar fi sa se focalizeze pe cele facute cadou de PMO si CJ BH, profitul este mult mai mare. Câte guri o avea de e așa hămesit?