Pentru a veni în ajutorul cetățenilor care se adresează Casei Județene de Pensii (CJP) Bihor cu probleme referitoare la pensii și pentru a reduce timpul de așteptare, conducerea instituției a luat măsura de a introduce un serviciu telefonic de programare, începând cu 12 octombrie.
“Scopul este de a facilita și eficientiza activitatea pe care instituția o desfășoară în relația cu publicul”, spune Carmen Polman, directorul economic al instituției.
Programările se pot face cel puţin cu o zi înainte, pentru zilele lucrătoare (luni, marţi, miercuri şi joi) pentru intervalul de timp între ora 13:00 -16:00, cu excepţia zilei de vineri.
Programarea telefonică, pentru probleme legate de pensii, se poate solicita la nr. 0259-413451, în timpul programului de lucru (8:00 – 16:00). De asemenea, programarea se poate solicita și la intrarea în instituție la ghișeul de informații.
Prima
Astfel, în data de 12 octombrie s-a prezentat la Casa Județeană de Pensii Bihor prima persoană care a solicitat programarea prin telefon, pentru ora 13:00. Momentul a fost marcat festiv cu înmânarea unui buchet de flori doamnei care a apelat și a folosit această posibilitate, de către cel care a fost promotorul acestei idei, Alexandru Vass – șeful Serviciului comunicare și relatii cu publicul, împreuna cu Laura Nica – persoana care se îngrijește de aceste programări.
“Momentul a fost vizibil emoționant pentru toti cei prezenți, iar solicitarea doamnei a fost soluționată în aproximativ 15 minute.
Revenim pe această cale cu dorința instituției noastre ca pe viitor să se programeze telefonic sau online cât mai multe persoane, pentru reducerea timpul de așteptare și a aglomeratiei existente în primele ore de program ale dimineții”, ne-a transmis Carmen Polman.
Citiți principiile noastre de moderare aici!