Protagonistul, membru activ al FPB, Eugen Antal a demonstrat de ce un site web nu este despre noi ci despre partenerii noştrii. Ei pot fi cititori, furnizori, prospecţi sau chiar clienţi. Antreprenoriatul trebuie să răspundă provocării de a gândi global şi a acţiona local. Un site web nu trebuie să fie acea „formă fără fond” ci ea trebuie să devină o prelungire a personalităţii proprietarului de afacere.
Acest spaţiu virtual este guvernat de legi. Unele sunt vizibile şi evidente, altele subtile şi enigmatice. Cu cât antreprenorul conştientizează mai rapid legile reale, cu atât mai iute se mută în mediul online, care nu este altceva decât un (nou) mediu de comunicare. „Dinoazaurii au murit din cauza lipsei lor de adaptabilitate la un mediu nou.” – şi prin comparaţie aşa se va întâmpla şi cu afacerile ce nu vor şti să se adapteze acestui trend de migrare online – spunea trainerul.
În acest mediu, schimbările sunt permanente şi o rămânere în urmă poate deveni fatală în faţa concurenţei globale. Online e doar o altă formă a afacerii reale care trebuie să aibă la bază satisfacţia clienţilor. Nici mai mult şi nici mai puţin. Dacă ţinem cont de trenduri care au impact vom reuşi să facem mai mult cu mai puţin şi vom evita capcanele penalizatoare prezente la fiecare colţ în mediul virtual. E timpul să €migrăm online şi să facem afaceri inclusiv de acasă.
Citiți principiile noastre de moderare aici!