Manifestarea a avut loc la sala Expo-Transilvania din Municipiul Cluj-Napoca.
„Standaurile celor două firme brâncuşene s-au bucurat de mulţi admiratori care au apreciat exponatele elevilor de la Colegiul Tehnic «Constantin Brâncuşi» Oradea”, ne-a declarat Nicolae Manea.
În urma jurizării de către specialiştii în domeniul economic de la facultăţile din Cluj, „Leo Star” a obţinut menţiunea pentru cele mai bune materiale promoţionale, iar „Leo Trans” s-a clasat pe locul II la secţiunea „Cel mai bun stand”. „Elevii au prezentat lucrări unicat realizate pe panouri publicitare şi Power Point cu materiale naturale (porumb, orez, cafea, griş, fasole, etc). La târg, mascota «Leul» s-a bucurat de o deosebită apreciere simbolizând puterea prin care elevii şcolii şi-au susţinut activitatea firmelor”, a precizat Nicolae Manea. La târg au participiat circa 40 de firme de exerciţiu din judeţele: Cluj, Bihor, Bistriţa, Alba, Mureş şi Maramureş.
Citiți principiile noastre de moderare aici!