Electrica Furnizare a precizat că face verificări în cazul orădencei care a primit o factură de 9.600 de lei.
„Facturile emise pe numele clientului Electrica Furnizare, la care faceți referire în solicitarea de presă, sunt în prezent stornate. Cazul menționat se află în analiză internă, iar, după finalizarea verificărilor, clientul Electrica Furnizare va fi informat în mod direct cu privire la rezultat și soluțiile identificate. Ne asigurăm clienții, și pe această cale, de toată deschiderea pentru soluționarea oricărei situații apărute în relația cu furnizorul”, ne-a transmis compania, într-un răspuns trimis Jurnal bihorean.
Orădeanca Mirela Poiana a primit o factură de 9.600 de lei pentru un consum de 1484 kWh și spune că în zadar a cerut explicații companiei, că de fiecare dată când merge acolo angajații Electrica îi spun că totul pare în regulă și, prin urmare, ar trebui să plătească. Orădeanca povestește că lunar trimite indexul pentru facturare. Pe 21 martie 2023 a primit factura respectivă, pentru perioada de facturare 23.12.2022 – 05.02.2023. Pe 27 martie a primit încă o factură, pentru perioada de facturare 06.02.2023 – 05.03.2023, cu un consum de 625 de kWh, totalul de plată fiind 1.625 de lei.
„Am cerut recalculare, am și număr de înregistrare, iar după o lună am primit răspuns că facturile respective au fost verificate și sunt ok. Duminică, în 30 aprilie, a primit un email că voi fi debranșată”, spune orădeanca.
Mirela Poiana și-a instalat și aplicația companiei pe telefonul mobil, pentru a putea transmite indexul mai ușor. Interesant este că deși indexul transmis de ea și cel înscris pe factură este unul, cel care îi apare în aplicație este dublu. Astfel, dacă pe ultima factură indexul nou este de 8393, în aplicație îi arată un index de 16.786.
[eadvert]
Factură de infarct de la Electrica pentru o orădeancă: 9600 de lei pentru consumul pe o lună
Trimite articolul
XDar cat este indexul pe contor??? Restul sunt povesti!