[eadvert]
În ultima perioadă, mai mulți consumatori solicită revenirea în portofoliul de clienți Electrica Furnizare, aceștia reclamând faptul că au fost victimele unei înșelătorii; astfel, clienții au fost vizitați acasă de către agenți de vânzări sub pretextul verificării aparatului de măsurare și au fost convinși, prin metode înșelătoare, să semneze un contract de furnizare a energiei electrice cu un alt furnizor.
Metodele înșelătoare la care clienții au fost expuși cel mai des sunt următoarele:
- Li s-a solicitat de către agenții de vânzări să semneze reînnoirea contractului de furnizare a energiei electrice, fără a li se transmite că vor semna, de fapt, un contract cu un alt furnizor;
- Au fost informați în mod fals cu privire la faptul că Electrica Furnizare aplică tarife pentru energia electrică furnizată mai mari decât cele plafonate, motiv pentru care au fost îndemnați să semneze un nou contract cu un alt furnizor.
Electrica Furnizare își îndeamnă clienții să fie precauți în interacțiunile cu agenții de vânzări și le recomandă, pe această cale, să realizeze o serie de acțiuni menite să îi protejeze de practicile înșelătoare descrise mai sus:
- Să solicite legitimația de serviciu a agentului de vânzări pentru a putea verifica informațiile prezentate de acesta cu privire la compania pe care o reprezintă;
- Să citească atent conținutul tuturor documentelor prezentate.
Pe această cale, Electrica Furnizare își anunță clienții din județul Bihor că nu desfășoară, în această perioadă, campanii de reînnoire a contractelor de furnizare a energiei electrice prin agenți de vânzări care se deplasează la domiciliul clienților.
De asemenea, menționăm că în baza legislației în vigoare privind măsurile de protecție a clienților casnici, pentru perioada 1 ianuarie 2023-31 martie 2025 clienții Electrica Furnizare beneficiază de prețul plafonat al energiei electrice în funcție de categoria de consum în care se încadrează.
Electrica Furnizare le mulțumește clienților pentru încrederea acordată și îi încurajează să sesizeze orice fel de practici neconcurențiale.
Electrica Furnizare
Advertorial CH22741
Trimite articolul
XVa multumesc pt avertizari,dar sa nu uitam de practicile incorecte aplicate de Electrica.Bine situl nu a functionat 1,5 luni,si actualul site functioneaza mai prost ca cel precedent.S_au emis foarte multe facturi umflate,nu se citesc contoarele la 3 luni,,,perioada de autocitire este la mijlocul lunii,sa aiba posibilitatea de a estima un consum urias,in asa fel sa obtina un tarif mare pe kw,obtinind un profit mai mare necuvenit,daca te duci la reclamat stai mult si bine,problemele se rezolv partial,te mai pune pe drumuri pe ei nu verifica nimeni pt ca aduc venituri la actionari.si la stat cand vor fi facturile mai simple,corecte,fara sa fie umflate,cred ca atunci cind vor fi din nou nationalizate,fara atiti actionari care au interesul de a jecmani consumatorii pt a profita cu nerusinare
-
Nu conteaza ce fac ei. Electrica este o firma plina de nesimtiti si analfabeti.
De ce nu se lauda Electrica de nepasarea aplicata fata de clienti, carora estimeaza consum de 3 ori mai mare fata de consumul real? Astept un articol cu aceste laude din partea acestor analfabeti!
Banditi si hoti legalizati !
Ha ha ha,, auzi: ” hotul striga hotii!^.Alooo, Electrica Furnizare ați întrat în vrie? Va pleacă clienții din cauza inselatoriilor aplicate clienților voștri? Viziunea și misiunea voastră este: ^Sa ne jefuit clientii^