Potrivit unui comunicat de presă transmis de municipalitate, acesta va funcționa între orele 08:00-16:00, iar cetățenii vor putea depune la punctul de lucru documente pentru încheierea unur contracte și vor primi toate informațiile necesare legate de serviciile oferite de companie.
Nu se pot plăti facturi
Momentan, la acest punct de lucru nu se pot plăti facturile de curent, însă există posibilitatea ca acest serviciu să fie oferit pe vitor.
„Prin închirierea unor birouri, Primăria Oradea vine în ajutorul cetățenilor, concentrând serviciile de utilitate publică în incinta imobilului său, astfel că, într-un timp relativ scurt, cetăţenii au posibilitatea să-și soluționeze orice problemă de interes public (de ex. eliberare avize, contracte, plată impozite sau utilități). La parterul Primăriei Oradea funcționează încă din anul 2011 un birou al Poștei Române (Biroul nr. 8) și unul al CEC Bank (Biroul nr. 11), iar din 2016 SC Distrigaz Vest SA (Biroul nr. 5), SC RER Ecologic Service (Biroul nr. 6), SC RCS &RDS SA (Biroul nr. 7) și SC Termoficare Oradea SA (Biroul nr. 9), tocmai pentru ca cetățenii care au de rezolvat o problemă la primărie să nu mai trebuiască să se deplaseze până la sediul unităţilor respective, economisind astfel timp. Totodată, Primăria Oradea atrage atenția cetățenilor ca, în contextual actual de pandemie, să utilizeze pe cât posibil platformele online ale furnizorilor de servicii, evitând astfel aglomerația”, transmite municipalitatea.
[eadvert]
Citiți principiile noastre de moderare aici!