Directorul executiv al Camerei de Comert, Constantin Badea, dealerii principalelor marci de autoturisme, directorul Muzeului Tarii Crisurilor, Aurel Chiriac, patronii firmelor Matros, Diego, King Art, capi ai principalelor ziare si televiziuni, au putut fi zariti printre invitati.
Atmosfera a fost întretinuta de catre formatiile Kim si D-Side.
Între timp, Duran s si-a extins activitatea în domeniul editarii revistelor „Zi de Zi” si Oradea, dar si a Ghidului judetului Bihor, editie trilingva. Duran s este prezent acum si în catering.
De altfel, cea mai buna caracterizare a lui Ovi Pop a facut-o directorul saptamânalului „Bihoreanul”, Mircea Chirila. Acesta sustine ca cel mai bine poti sa-l cunosti pe Ovi Pop daca faci o vizita în biroul sau.
80% umor
Chirila l-a descris pe Ovi ca pe un mic Napoleon: „O sa-l vedeti pe Ovi vorbind la telefon, semnând actele contabilei si desenând pe calculator vreo macheta. Totul în acelasi timp”.
Lui Ovi îi este greu sa spuna care e reclama care îl reprezinta cel mai bine. El sustine ca „80% din succesul unei reclame este umorul. Calitatea serviciilor si feed-back-ul acestor servicii sunt esentiale însa”.
Principala preocupare a lui Ovi sunt acum hartile, pentru care spune ca a facut o adevarata manie: „Desi când iei o harta în mâna se pare ca nu e cine stie ce, în spatele ei e mult de lucru. Nu stiu de ce îmi place sa fac harti”.
Printre clientii lui Ovi Pop s-a aflat si formatia „La Familia”, dar parteneri constanti în afacerea sa sunt Consiliul Judetean si Primaria Oradea.
Veronica Bursasiu
Citiți principiile noastre de moderare aici!