Instituțiile implicate și proiectantul vor începe să lucreze la realizarea documentației. ,,Scopul nostu este ca toată documentația să se termine mai repede decât termenele stabilite prin contract, în așa fel încât să putem începe și lucrările până la finalizarea perioadei de finanțare care se încheie la sfârșitul anului 2023. Într-o primă parte a acestor lucrări de proiectare, vom stabili toate problemele care țin de trasee, pentru a putea să definitivăm traseul. După ce vom stabili traseul, se va trece efectiv la lucrările topografice, la studiile geologice care trebuie făcute, în așa fel încât să putem ca în cursul anului viitor să avem acest studiu de fezabilitate și proiectul tehnic recepționat și avizele obținute de la autorități”, a precizat Ilie Bolojan, președintele CJ Bihor.
[eadvert]
La ședință au participat reprezentanți ai: Administrației Naționale Apele Române ABA Crișuri, Agenției Naționale pentru Arii Naturale Protejate, Companiei Naționale Căi Ferate Române, Direcției Silvice, Distrigaz Vest, Inspectoratului Județean de Poliție, Oficiului de Cadastru și Publicitate Imobiliară.
Trei variante de traseu
La întâlnire a fost prezent și reprezentantul firmei de proiectare, Bogdan Păunescu, care a prezentat cele trei variante de traseu ce ulterior vor fi supuse avizării. “În prima fază instituțiile vor pune la dispoziția firmei contractate date și documente deținute, necesare pentru proiectare, pentru o analiză preliminară, urmând ca ulterior documentația întocmită să fie supusă spre avizare. Săptămâna aceasta au avut loc și întâlniri de lucru cu reprezentanții U.A.T.-urilor de pe raza județului Bihor străbătute de cele trei variante ale Drumului Expres, întâlniri în cadrul cărora au fost solicitate documentații precum planuri urbanistice generale”, se arată într-un comunicat de presă al CJ Bihor.
Există trei variante în discuție, pentru traseul viitoarei șosele. FOTO: CJ Bihor
Șosea cu profil de autostradă de 134,5 kilometri
Conform proiectului, drumul expres va străbate județele Bihor și Arad și va avea o lungime totală de aproximativ 134,5 km și va avea profil de autostradă. Potrivit comunicatului trimis de CJ Bihor, lungimea traseului ar putea suferi modificări în urma actualizării studiului de fezabilitate. Termenul disponibil pentru realizarea serviciilor de proiectare este de 20 de luni, din care primele 10 vor fi dedicate actualizării Studiului de Fezabilitate. Proiectantul este firma Consitrans.
Trimite articolul
XDa, Bolojan inca mai vrea ca drumul asta in judetul Bihor sa ramana NUMAI drum express, nicicum autostrada, cum vrea primarul din Arad pentru judetul Arad… mentalitatea asta sa fie totul “ieftin” v-a ramane in continuare, drumul e parte din Via Carpathia, dar sa nu fie vorba nicicum sa fie autostrada…
-
“Conform proiectului, drumul expres va străbate județele Bihor și Arad și va avea o lungime totală de aproximativ 134,5 km și va avea profil de autostradă”
Acuma o sa fie drum expres sau autostrada. Jurnalismul asta, decideti odata ca induceti oamenii in eroare.
Drum express: 2 benzi pe sens fara banda de urgenta, limita de viteaza 110km/h
autostrada: 2 benzi pe sens cu bande de urgenta, limita de viteza 130km/h
nu-i totuna…-
Corect
-
va fi expres ca si drumul expres
-
Pe teritoriul judetului va fi pavat cu porfir
-
Chelu a inventat: drum expres, sosea cu profil de autostrada.
-
Toată ziua bolojan in sus, bolojan in jos, mai dă-l dracului de porc cretin.
-
E zeul nostru si al tau, ar trebui sa i te inchini zeului tau, cu el sa te trezesti cu el sa te culci, si in vise sa iti apara .
-
Cu limbile te ocupi tu
-
Zeul tau ungurul adisor
-
Numai un idiot ca umila ta persoana poate venera un zeu al cretinismului ereditar.
-
io-s ungur din teleorman
-
-
-
Lasă, că ne reprezinți tu din plin să fi tu înlocuitorul nostru în tot ce ai zis mai sus, ești mai expert… noi vrem să fim liberi nu dominați.
-
-
da mai du-te tu in poola de tampit, nu vrei? ce te fute pe tine ca se zice de el, tu ce dracu ai facut cu viata ta?
hai du-te si fa ceva util si lasa comentatul de om prost si frustrat-
sa ne suga toti pe noi doi, asa cum o sugem si noi la altii
-
Cum era la Digi tv, aplecat peste plansa si cum modifica cu pixul proiectul, taia curbele, le facea drepte, ca doar cei care au tras initial traseul is prosti nu au fost la fata locului , de prosti au trasat cu schimbari de directie. Dar pixul chelului decide daca e nevoie de 3 sau 2 benzi, de iesire sau nu, daca trebuie curba sau nu, el stie din pix totul, si ne miram de ce trebuie corectate lucrarile dupa finalizare si de ce au carente.
-
ai mai scris asta de cateva ori
rau e sa fii obsedat…pacat ca a disparut Vadim, te-ar fi tratat-
Ca sa vada prostii ca tine de ce ies proiectele de tot rahatul
-
Pixul lui Bolojan va mai modifica acest drum sa fie mai ieftin, multe vor disparea sa mai iasa ceva la pret.
-
Diferența se va duce în buzunarul lui?
Copiii au puţini profesori de matematicã.
Trebuie garduri!!! Sar animale!!!
-
Pe drumurile naţionale animalelele se feresc de secole, ştiu treaba, deşi s-a mai întâmplat, o datã -de douã ori, la lucrãri agricole. Dacã nu puneţi garduri la drum expres 110-130, nu este bine.