[eadvert]
Consilierii județeni întruniți joia trecută pentru prima ședință de lucru, sub noua conducere liberală, au avut de votat mai multe decizii legate de resuscitarea proiectului drumului expres Oradea – Arad. De la începutul anului, administrațiile locale direct afectate – Bihorul și Aradul, au preluat proiectul de la CNAIR cu intenția declarată de a-l pune în operă cu finanțare de la Uniunea Europeană.
Din start, Ioan Mang a intervenit la microfon să expună argumentele pentru care consilierii PSD nu vor vota propunerile de pe ordinea de zi.
„Eu am sunat incluisv azi la CNAIR să mă intersez care e stadiul cu acest drum. Am cerut și în 2019 să ne dea acordul și observațiile. Studiul de fezabilitate e aprobat și actualizat de anul trecut. Nu stiu ce facem azi. Dacă trebuie să dați cuiva un milion de euro să facă ce este făcut, să știm și noi… Practic, nu înteleg ce facem azi aici, pe aceste motive, vom vota împotrivă”, a spus liderul PSD.
I-a răspuns președintele CJ, Ilie Bolojan: „sau dl. Mang nu e informat sau dezinformează. Ați vorbit cu portarii sau cu cine ați vorbit la CNAIR? Realitatea este că nu există un studiu actualizat al SF și nici o hotărâre de guvern de actualizare. Acest proiect a fost aprobat în 2007, datele sunt total depășite, din 2, 3 ratiuni. Traseul a fost scurtat cu aproximativ 13 km, s-au modificat standaredele în construcții din Romania. Ca să poată fi finanțat, trebuie actualizat”.
Bolojan a mutat, apoi, discuția, pe politică, spunându-i lui Mang că „cu toată considerația, ați avut patru ani să faceți tot ce ați dorit cu acest proiect, ați avut și guvernarea, și consiliul județean”.
Proiectul a trecut de plen cu voturile PNL și UDMR.
Trimite articolul
XDaca acest drum a fost inceput de CNAIR trebuia lasat sa-l faca ei pentru ca au specialisti in domeniu nu ca CJ, dar bolojan se baga ca musca-n lapte sa-si dea importanta. el trebuie sa se ocupe de investitiile in domeniul introducerii gazului in tot judetul, introducerea canalizarii si apei, asfaltarea drumurilor din judet care multe din ele sunt catastrofale dar el se baga aiurea sa faca drumul expres care nu e treaba lui ci a ministerului transporturilor prin CNAIR.
-
Asa e si la mine la seriviciu , unele lucruri nu sunt treaba mea dar daca nu le fac eu nu se fac si aia e … Cred ca s-a asteptat destul dupa CNAIR si e clar ca nu vor face nimic.
Desigur putem sa mai asteptam inca 10 ani sa faca CNAIR dupa care sa constatam ca nu fac si aia e. -
Si cine a zis ca daca se implica in obtinerea aprobarilor si implicit constructia drumului expres,nu se va putea ocupa de cele enumerate de tine? E treaba ministerului si a CNAIR? Stim bine cu totii cum e cu implicarea ministerului…
-
Bah dar prost poti fi…Mai sunteti multi? N-ati crapat de ciuda ca aici nu castiga Hotii nimic?Sau esti doar Hater? bogdan cu b mic
Asta stie PSD sa oprească ori ce fac altii doar hotiile le votează în 30 de ani ca s-au numit FSN ca altfel asta au facut hotii gen Nextel, gen șvaițer si cum se mai numesc sau OMV astea sunt marile realizări ale lor sa vândă sa hoteasca tot ce a avut Romania unde nu-i de furat nu votează acest partid trebuie trimis tot lângă Dragnea pe veci după ce plătesc tot ce au furat
-
titlul e tendentios ca de obicei, PSD nu voteaza sa se faca inca un studiu de fezabilitate pe alti bani ca deja este facut si aprobat unul. nu citi doar titlurile inainte de a comenta.
‘Proiectul a trecut de plen cu voturile PNL și UDMR’. PNL are majoritate absoluta, mentionarea pozitiilor celorlalti are doar o valoare de cronica. Zic asta doar ca sa fie clar tabloul.
de la aeroport preţiosul sport zboarã spre succes cu drumul expres.
Unde este controlul Curţii de Conturi?
Nu va vota. îi pasă cuiva? Strigătele lui Icar aflat în aer cu aripile topite. Dacă apuca încă un mandat, reasfalta în ultimul an aceleași drumuri, că oricum nu ținea 4 ani ce a “făcut” în acest an.
-
Daca statea Bolojan sa astepte dupa CNADR, asa cum se numea pe vremea aia, sau CNAIR cum se nuneste acum, Centura pe 4 benzi de la Oradea nu exista nici azi!!
Atat de interesati sunt aia de la CNAIR cu birourile lor marete din Bucuresti.
Va aduceti aminte de gunoiul ala de NARCIS NEAGA?
Maretul lor sef general?
A fost schimbat ptr.incompetenta.
A venit seful PSD de atunci, Liviu Dragnea, si l-a numit inapoi pe post.
Era omul lor de incredere, cainele de curte, cel ce grebla banii companiei si-i smecherea ca sa ii vireze pe la partid.
Omul care le angaja sotiile, copii, amantele , nepotii pe salarii cu mii sau zeci de mii de lei la Companie.
Sa manance si gura lor ceva.
Cam asta i-a interesat pe CNAIR de Oradea.
Si tot cam asta ii intereseaza si azi de zona de Vest a Romaniei.
La initiativa primarilor marilor orase din Vest, de la Timisiora, Arad, Orafea, Cuj, s-a format si semnat Alianta Vestului.
Alianta care a starnit la Bucuresti din partea PSD-istilor aceleasi comentarii cum le regasim postate de sustinatorii si membrii lor azi, aici pe la Oradea.
Doar ca atunci mai sustineau ca primarii din zona de vest a tarii vor sa rupa Arxealul de la Romania si sa il dea ungurilor!?
Nici nu s-a dat Ardealul ungurilor, dar nici PSD-istii nu au facut decat gargara ieftina de atunci incoace.
Asa ca sansa noastra este tot la un om – doi ca Bolojan, Boc, sau Hava de la Alba.
Lasati lamentarile.
Mang o sa dispara rapid in negura istoriei dupa primul an de conducere cu realizari vizibile a lui Bolojan la sefia Consiliului Judetean.
Asta ptr.ca e socat si al naibii de prost.
Avea sansa sa se retraga frumos la pensie dupa pierderea alegerilor.
Dar nu vrea, ca nu s-a saturat.
Se crede bun si valoros.
Vrea sa iasa pe usa din dos.
Doar ca va iesi cu picioare in fund.
Sigur.
Cu picioare date de alti PSD-isti, conform traditiei partidului.
La un moment dat ei te sfasie, ca le produci greata la cei ce vor sa iti ia locul fara a fi mai capabili sau avand cumva o alta gandire.
Da-i inainte Bolojan!
Succes!
Trebuie drumuri sã putem fugi pentru planetã.
Când la bonzi deodatã e sãrbãtoare lama cu drumul expres ni se taie drama şi ce mai visezi pui de birtinezi eligibil iatã o cale feratã electristricatã care sã ne ducã pe toţi deodatã eu şi cu moporul meu îl trag în prizã tot mereu
Sunt contra firii naturii,vedeți diferenta in tara, unde primariile Psd conduc orase.ca dupa orandurea feudala !!!
Studiul a mai fost facut, dar Bolojean mai vrea sa faca unul si cu firma de casa. Sponsorii din campania electorala trebuie platiti.
De acord cu tine, NUMAI daca prezinti o DOVADA. Altfel esti doar un postac, zvoner si raspandac.
ma pi2 pe voturile consilierilor psd. asta au facut gaozarii astia mereu. pun bete in roate, saboteaza, distrug. gunoaiele
Asa sunt desteptii asimpomatici !!!!
Studiul de fezabilitate facut intial ii o prostie. Drumul expres trebuie facut prin largirea celui existent si centuri ocolitoare in dreptul localitatilor. Toate drumurile natioanale au o zona de protectie accesibila pentru extindere. Dece sa cheltuiasaca bani pe despagubirea unor terenuri agricole