Drumul cu cele două brațe are o lungime de peste 8 kilometri și va deservi tranzitarea localității Nojorid, pe relația Arad – Oradea, unde circulă în fiecare zi peste 12.000 de mașini.
„De-a lungul drumului se va amenaja o pistă de biciclete ce va lega Nojoridul de Oradea. La intersecția cu drumul spre Livada, o zonă cu multe accidente, se va amenaja o girație. Din această girație și până la aeroport, drumul național va fi lărgit la 4 benzi”, a transmis președintele CJ Bihor, Ilie Bolojan, într-o postare pe pagina de Facebook.
Potrivit sursei citate, noul drumul ce va funcționa ca o centură a Nojoridului, plus lărgirea la 4 benzi a drumului național, va fluidiza circulația la intrarea în Oradea dinspre Arad.
„Licitația pentru contractarea lucrărilor se va organiza în această iarnă, la pachet cu centura Sântandrei. În primăvara anului viitor vom începe efectiv lucrările, dacă nu se lungesc procedurile de achiziție. Într-un an și jumătate, drumul va fi gata. Finanțarea ar urma să fie asigurată din fonduri europene”, a mai precizat Bolojan.
El a transmis că proiectul este realizat în colaborare cu primăriile Oradea și Nojorid.
[eadvert]
Trimite articolul
XDaca se face drumul expres de ce se mai arunca bani pe un nou drum Oradea-Nojorid?
-
Ca sa le futa linistea celor din Grigorescu.
-
Numai asa se poate rade padurea de la Nojorid
-
-
Asa. Pentru ca toate sunt facute fara un plan sau gandire de ansamblu. Azi facem pasaj si maine devoem drumul pe langa pasaj. Azi facem cartier de case si maine il demolam sa facem strada.
-
Exista viziune de ansamblu. Dupa finalizarea terminalului cargo de la aeroport, si mai ales dupa ce va incepe sa opereze Air B, traficul auto intre Nojorid si Oradea, si mai ales cel greu, va atinge valori greu de imaginat. Ma mir ca doar 4 benzi si nu 8 sau 12. Pe de alta parte, va fi meserie pt biciclistii care vor avea fantezia de a circula paralel cu acest trafic. Oricum, asteptam detalii, precizari, lozinci si indemnuri mobilizatoare de la drop.
-
baga mare
-
Se pot face demolari in Grigorescu ca sa largeasca.
-
-
-
Ca sa intrebi tu “cetatean” n-ai alta ocupatie decat sa scrii prostii?
Si e bine sa bagi traficul pe stradutele din Grigorescu? Acolo nu au putut lasa un bulevard la 4 benzi. Acum bagi traficul din Nojorid intr-o zona rezidentiala linistita..Asta da viziune
-
Super. Succes .Vorbiți că atâta știți .dacă ii blocat drumul nu ii bine .dacă face nu ii bine .dacă ar fi Filip ar fii bine .
-
Bai labarule. Cum sa bagi o centura direct printre case? Tu ce plm vb. Filip a facut centura mai pula. Tu esti genul sa se faca nu conteaza ce si cum. Ai o gandire de pupinvurist. Tu nici nu stii cum arata Filip daca il vezi pe strada numai vorbesti
-
Pt “Flor”. pe vremea lui Filip nu erau fonduri europene, Bolojan a facut totul cu fonduri europene. Pt ” Flor”, Filip a adus tramvaiele Siemens, a facut Pietonala, a asfaltat cam 50 de strazi, a facut Centura, bazinul Olimpic, toate astea fara sa platim suprataxe la orice. Tu “Flor”, nici nu cred ca erai nascut atunci, sau erai cu mucii pe gura, doar ai auzit si tu de unul Filip ca toti prostii ca tine il au pe gura. Primar care nu a facut nimic a fost Sturza, asa ca fapt divers. Vreau sa vad ce facea Bolojan daca nu erau fonduri europene. Dar si-a gasit mucosul de Flor sa isi deschida si el gura.
-
Bai Vasalie… Centura a fost facuta de Guvernul Romaniei, la fel si Bazinul Olimpic, iar despre cacatul ala de pietonala ce sa mai vorbim, o rusine de ulita… Tramvaiele Siemens au cost, per total, cu modificarile de sine mai mult decat cele din Viena, care sunt si mai lungi. Un hot imputit Filip asta al tau! Singura chestie “cinstita” a fost cand a pus mana pe cladirile din jurul Pietei Unirii.
-
Eu am explicat pt idiotii cae spun ca Filip nu a facut nimic. Sunt curios cate facea Bolojan daca nu erau fonduri europene. Si nu sa le faca marind taxele, si impozitele cum face el acum. Macar Filip a avut bunul simt sa mentina taxele acceptabile.
-
-
-
… doar vorbe
Este o harta cu vreo 10 drumuri …. da, asta doar harta, in rest sunt vorbe goale. As fi dorit ca Bolojan la CJ sa faca ce a facut in primu mandat, cand intradevar au terminat lucrarile, dar din al doilea mandat a lasat si lasa mult de dorit
Si pt cei care nu cred :
Daca cititi articolul de mai jos, in 2020 trebuia sa circulam pe un drum nou, la care inca nu au inceput lucrarile dar e pe toate hartile de “propaganda”
https://www.bihon.ro/stirile-judetului-bihor/drum-nou-de-legatura-intre-oradea-si-paleu-50863/
Si uitativa la harta de pe pagina lui Bolo. La cate din aceste drumuri anuntate au inceput lucrarile?
https://m.facebook.com/ilie.bolojan/photos/a.258238747612789/2902126573223980/?type=3&source=57
-
Ai uitat de terminalul intermodal, de vreo 8 ani tot e gata. Acum il face doar pe sfert, sa fie mic si ieftin
Deci centura va avea o iesire, capatul spre Oradea direct in cartier de case Grigorescu. Bravo 😂😂😂
Asta a luat-o razna?! Stiu ca are ceva cu cartierul Grigorescu, dar sa bagi centura prin mijlocul lui, mi se pare exagerat! Sper sa se trezeasca, iar locuitorii din cartier ar trebui sa se organizeze si sa faca niste petitii, sa boicoteze tampenia asta!
-
Peste tot in lume autostrazile care intra in orase se termina in cartiere de locuit
-
Mai lasa etnobotanicele, Drop! Unde este vorba de autostrada in cazul de fata? Chiar si asa, cata vreme ai o gramada de alternative, de ce sa bagi o sosea foarte circulata prin mijlocul unui cartier nou de case? Daca nu cumva esti un postac care vrea sa compromita “numele” de Drop cu tot felul de aberatii, cred ca ar fi cazul sa te trezesti di reverie, baiete!
-
Pe tovarasul primar am vazut in 2018 pe strada Clujului pe langa casa mea , se uita ca un boier la casele aflate in proprietate privata din zona, dupa cateva luni cu mare tam-tam a aparut pe pagina primariei si in masmedia locala si nationala harta exacta cu coridorului de expropriere cica pt. utilitate publica adica parcari si alee noua care va face legatura intre str. Averescu si Clujului. Un vecin de langa Medicina legala a fost informat de angajatii de la PMO ca pe terenul lui nu va putea sa primeasca nici un fel de autorizatie fiind in interioul coridorului de expropriere, stresat de expropriere si ca nu va putea construi o cladire multifunctionala a vandut terenul la o firma de avocatura… Marea supriza a venit in acest an, acel teren de langa Medicina legala nu mai este propus spre expropriere si noul proprietar (un dezvoltator imobiliar) a primit aviz pozitiv in CMUAT pentru construirea un bloc de locuinte. Oare unele exproprieri sunt preferentiale si nu este nici un conflict de interese ? https://www.ebihoreanul.ro/stiri/primaria-va-construi-inca-un-pod-peste-crisul-repede-vezi-cum-va-arata-foto-144882.html
-
Se stie de manevra asta acolo, stie deja tot orasul de manevra asta, ca sa se dea terenul preferentiial pt dezvoltatori.
-
Asta e Bolojan, multi inca il cred un zeu un sfant, dar e mana in mana cu mafia imobiliara
Drumul se poatre continua pana la Apateu si Sauaieu .Dar ramane de vazut daca vor fi infaptuite aceste planuri .
Timpenile unui consumator de etnobotanice care in curind va fi schimbat din functie si dat afara din PNL.