Ilie Bolojan, președintele Consiliului Județean Bihor și primarul Florin Birta au prezentat ieri, într-o conferință de presă susținută la Primăria Oradea, proiectul unui drum nou, care ar urma să asigure conectivitatea inelului metropolitan cu Municipiul Oradea, pe zona Nojorid și Sânmartin.
[eadvert]
E un drum de 6 km lungime, cu costul estimat la 35 de milioane de lei.
Primarul Birta spune că traseul a fost stabilit în colaborare cu primăriile comunelor vecine, din Sânmartin și Nojorid, astfel încât să nu treacă peste anumite PUZ-uri sau alte autorizații de construire emise de administrațiile locale.
„Nu afectează nicio construcție în zona în care trece, se expropriază doar terenuri”, a insistat Florin Birta.
Conectarea noii șosele la inelul metropolitan se va face undeva după Cordău, iar la centura Oradiei, în zona West Market. Va fi un drum local, din care se pot deschide căi de acces la proprietățile învecinate.
Consilierii locali au avut de votat în plen exproprierile necesare pentru drum – în valoare de peste 528.000 de lei în Oradea și peste 110.000 de lei în comunele vecine. De aceste exproprieri se va ocupa Consiliul Județean Bihor, nu primăriile de comune.
Drumul va avea o lățime de 2,75 m/bandă, plus acostamente. Termenul de execuție este de 12 luni, dintre care două luni pentru proiectare.
Drumul va traversa teritoriul comunelor Sânmartin și Nojorid
Trimite articolul
XAsta face orice, doar sa nu asfalteze cele 300 de strazi neasfaltate din oras, mai bine face un drum inutil, sau cu dedicatie ca are cineva parcele de vanzare in zona, ceva PNList. Neo comunistul asta de Bolo numai demolari si centuri stie
-
tu gandesti ce scrii?
drum inutil sau comentariul tau-
Eu gandesc, tu gandesti? Ce lega drumul ala ce cu ce? Deci cele 300 strazi neasfaltate fin oras sunt mai puyin importante ca dtumul asta ce trece prin pustietate
-
Dacă tu gândești… pai ce legătură are Bolo, de la CJ cu drumurile în oraș?
-
Cap de nucă xxx. Îmi este milă de cei care te plătesc sa behăi aici pe site când tu nu ești in stare să legi două idei.
-
Da sa vezi ce mila o sa iti fie de cei care te platesc pe tine! Mai ales dupa alegeri, robertzica.
-
-
-
-
pai nu-i mai simplu sa faca centura centurii centurilor? Crezi ca electoratul super inteligent din zona ar fi mai impresionat si mai in extaz daca ar asfalta strazile alea?
Asa cu vreo zece inele si cu pasaje sub si supraterane intre ele (ca stim ca asta va urma) sa vezi ce supi va fi! Dezvoltare!
Credeți ca e mai bine ca in Timisoara care nu are centura sj , mai ales în perioada de lucrari la descarcarea Dumbrăvița, erau cozi interminabile. Timisoara, dacă totul va merge bine, ceea ce nu cred, va avea centura in jurul orașului peste cel puțin 4 ani.
-
Si daca e asa de cumplit acolo atunci ce cauti tu acolo? Hai acasa ca aici curge lapte si miere de atata dezvoltare si centuri.
-
Timisoara si Aradul au reusit performanta de rahat ca acum 15 – 18 ani sa traseze si sa execute centuri ocolitiare ale oraselor pe ….. o singura banda oe sens !!!
Asta in conditiile in care Timusoara este in primele 5 – 6 orase ca marime din Romania iar Aradul are doua puncte mari de tranzit la frontiera vestica.
Asa ca mai sunt neghiobi, degeaba strigă oradenii in fel si chip dupa Bolojan sau Birta.
Proștii altora sunt mult mai mari.
Acum constata astia din Banat ca vor fi nevoiti sa ….. lărgeasca aceste Centuri la 4 benzi.
Ptr.ca au devenit mai mult loc de inșiruire a masinilor la ore de maxim trafic decat zonă in care sa se fluidizeze traficul prin orasele lor.
Asa ca va rog frumos sa ma lasati cu Aradul si Timisoara.
Ultima data cand am fost la Timisoara, am petrecut o ora si patruzeci de minute ca sa tranzitez cu un camion de la intrarea dinspre Arad si sa ajung in Chișoda, zona de iesire spre Resița – Belgrad.
Este un dezastru si un lucru horror sa faci curse ca șofer la Timisoara.
18 litri de motorina consumati doar prin oras in conditiile in care din Oradea am consumat 52 de litri pina la intrarea dinstre Arad.
Stop, frană, misca, stop, frana, miscă, cedeaza, semafor, coloana, tramvai, sens giratoriu blocat, deviere, lucrari, de patru ori la un singur semafor, etc……
Asta e mareata Timisoara cu care multi bihoreni spun ca trebuie sa ne comparam.
Vai de ea si de traficul lor !
-
CJ și primăria Oradea nu sunt in stare sa finalizeze exproprierile la care se angajează să le facă lăsând cărțile funciare nefinalizate cu terenurile expropriate figurând și că teren expropriat și în cf expropriaților, am teren expropriat de 10 ani, dar nici până azi primăria Oradea nu a întocmit schițele cadastrale pe care sunt obligați să le întocmească conform legii.