La fel ca celelalte creaţii ale lui Bärfuss, drama „Dragoste, în patru tablouri” tratează cu umor amar şi realism dus până la cinism crizele ce izbucnesc din relaţiile interumane.
În regia lui Daniel Vulcu, cele patru tablouri – locaţii în care se derulează drama sunt legate prin schimbări dinamice de decoruri pe acordurile unui fel de jazz dizarmonic şi imprevizibil, un fel de sugestie a surprizelor care ne zguduie vieţile. Dealtfel şi „tânărul” interpetat de George Dometi e mai mult un rol de legătură, un fel de Dj care mixează destinele principalilor patru eroi, oferindu-le uneori câte o uşă spre libertate, spre o „mică variaţie”.
„Variaţiile” în căsnicie o vor împinge pe pictoriţa Susan (Anda Tămăşanu) să-şi înjunghie soţul medic oncolog (Radu Tudor) care o înşela cu Evelyn (georgia Căprărin). În locul unui triunghi amoros, tretat se va revela un patrulater amoros. Iar întâlnirile în diagonală, dintre soţul înşelat – avocat de succes (Alin Stanciu), şi „criminala” Susan vor ocaziona dialoguri tăioase despre condiţia căsniciei moderne şi importanţa fidelităţii în raport cu importanţa onestităţii. Finalul pune în faţa unei oglinzi simbolice cei doi soţi şi cele două soţii, căutând fiecare pe faţa celuilalt urmele contradicţiei dintre himera iubirii şi tentaţia libertăţii.
Citiți principiile noastre de moderare aici!