Două branduri care au ca punct de plecare Bihorul se află între cele mai puternice 50 de branduri românești în anul 2020. Unul a reușit performanța de a urca 15 locuri în top, chiar dacă luni de zile domeniul în care activează a fost unul dintre cele mai afectate, magazinele de încălțăminte fiind închise.
„Benvenuti e pe locul 16, în urcare cu 15 locuri față de 2019. Nu înseamnă că totul e OK, din contră, mai avem multe de facut și multe de îmbunătățit, dar acest loc 16 ne onorează, mai ales că suntem o prezență constantă, în ultimii ani, în Top-ul Revistei BI”, a spus Adrian Câzu, director de dezvoltare în cadrul firmei.
Această revistă analizează cele mai puternice branduri românești și evoluția lor anuală, de 11 ani.
„Într-un an special, așa cum este acesta, importanța unui brand puternic a făcut diferența în fața consumatorilor. Este nevoie de branduri românești de excepție, care conduc la o economie puternică și solidă”, se arată în analiza făcută de revistă.
Arctic este cel mai puternic brand românesc în acest încercat an 2020, urmat de Gerovital și Borsec. Clasamentul BrandRO include și eMag, Dacia, Aqua Carpatica, Dero, Farmec, Dorna și Napolact. Topul e realizat de Unlock Market Research. Pe locul 30 în top regăsim brandul Leonardo, care e axat tot pe îmbrăcăminte, încălțăminte și accesorii.
„Au fost foarte apreciate mărcile care s-au implicat social, care au încercat să ajute și care au luat măsuri de responsabilizare, cele care i-au făcut pe oameni să aibă încredere în ei. Totodată, a existat o reîntoarcere către produsele locale și micii producători, în special în zona de alimentație”, e concluzia analiștilor în ceea ce privește comportamentul cumpărătorilor.
[eadvert]
Trimite articolul
X„Benvenuti e pe locul 16, “,”acest loc 16 ne onorează, mai ales că suntem o prezență constantă, în ultimii ani, în Top-ul Revistei BI”, a spus Adrian Câzu, director de ” adica la fel ca si cu topul copilelor exploatate sexual sub umbrelele modelingului,acest individ simte ca e i top,probabil top “Nimenea”