Situaţia provocată de Covid-19 este şi mai grea pentru persoanele vulnerabile, care se confruntă cu situaţii de singurătate şi sărăcie, oameni fără venituri şi fără locuinţă. Asociaţia Caritas Eparhial Oradea le oferă acestor oameni hrană caldă, zilnică, dar şi produse de curăţenie şi medicamente. Pentru aceasta, personalul organizaţiei (alcătuit din asistenţi sociali, voluntari şi angajaţi) are nevoie de măşti, mănuşi de protecţie, dezinfectanţi.
Banii donaţi către Asociaţia Caritas Eparhial Oradea vor fi utilizaţi pentru a cumpăra astfel de materiale, dar şi produse de curăţenie, alimente şi medicamente pentru bătrânii şi persoanele aflate în dificultate.
Noul site al Asociaţiei Caritas Eparhial Oradea – www.caritaseparhial.ro, vă oferă posibilitatea să faceţi donaţii online prin Banca Transilvania.
Realizat o dată cu împlinirea a 15 ani de la înființarea asociației, rebrandingul site-ului a avut ca scop principal transformarea identității unui brand deja cunoscut la nivel local, într-o identitate vizuală modernă, clară, vizibilă și ușor de recunoscut. Noul brand își propune să reflecte viziunea și valorile organizației și să o reprezinte în comunitatea locală și regională.
„Rebrandingul a fost gestionat de către Globencer, o agenție a cărei echipă are o vastă experiență în acest domeniu şi în cel al strategiilor de comunicare, specializată în creșterea și transformarea companiilor pentru impactul viitor. Noua imagine Caritas Eparhial Oradea se observă cel mai bine în paginile noului site www.caritaseparhial.ro. Pentru o mai bună transparență, anulându-se astfel întrebări care ar fi putut transforma încrederea unora în asociația noastră, în îndoială, am decis să avem o prezentare eficientă a serviciilor, proiectelor noastre și a programelor aflate în desfășurare, oferind certitudini că lucrurile merg în direcțiile afirmate. Rezultatele activităților desfășurate sunt prezente acum pe site într-o manieră actuală vremurilor noastre”, a detaliat preotul Olimpiu Todorean, preşedintele organizaţiei.
Lansat o dată cu Campania Covid-19 organizată de asociație, noul site vine în întâmpinarea celor care doresc să doneze, pentru ca organizația să continue să lupte pentru persoanele și familiile vulnerabile, pe care le sprijină în fiecare zi.
Cu un design modern, aliniat la noul brand Caritas Eparhial Oradea, site-ul oferă celor care îl vizitează o experiență actuală, adaptată pentru orice tip de device: desktop, tabletă sau mobil. În contextul pandemiei Covid-19, Caritas Eparhial s-a confruntat cu o situație dificilă – lipsa fondurilor pentru achiziția echipamentelor de protecție destinate asistenților sociali, angajaților și voluntarilor, pentru a continua să îi ajute pe beneficiari. A fost nevoie de un răspuns rapid la această nouă situație, prin implementarea unui sistem de donații online sigure și de încredere.
„Am încheiat recent procedura de rebranding pentru Caritas Eparhial, iar cerința de a reface designul și conceptul de comunicare prin site a venit la timpul potrivit. În cinci zile, am redesenat total site-ul www.caritaseparhial.ro, am conceput campaniile de donații și am implementat plățile 3D secure de la Banca Transilvania. Campaniile de promovare sunt acum active și cei care doresc pot dona pentru ca persoanele vulnerabile să primească o masă caldă, să fie informate permanent asupra necesității izolării și reducerii posibilității de a se infecta cu virusul SARS-COV-2”, a spus Mihai Cristian Pop – CEO, Globencer.
Citiți principiile noastre de moderare aici!