Având în vedere prevederile art.8 și 9 din OUG nr. 41 din 28 iunie 2016 cu modificările ulterioare, privind stabilirea unor măsuri de simplificare a procedurilor administrative la nivelul administrației publice centrale și locale și ale O.M.A.I. nr. 180/2022 cu modificările ulterioare, începând cu data de 01.01.2024, depunerea și analiza documentațiilor de avizare/autorizare privind securitatea la incendiu și protecția civilă se vor realiza exclusiv online.
„Inspectoratul pentru Situații de Urgență „Crișana” al județului Bihor aduce la cunoștința instituțiilor, operatorilor economici, unităților administrativ – teritoriale din județ și persoanelor fizice, faptul că, începând cu prima zi a lunii ianuarie 2024, solicitările din domeniul avizării/autorizării privind securitatea la incendiu/protecție civilă se vor depune EXCLUSIV ÎN FORMAT ELECTRONIC, pdf. sau word, cu semnătură electronică a beneficiarilor sau a proiectanților/verificatorilor/experților tehnici atestați, după caz, la adresa de e-mail: avizare.isubh@rdsor.ro” au transmis reprezentanții ISU Bihor.
[eadvert]
Citiți principiile noastre de moderare aici!