Din această săptămână, Primăria deține un sistem funcțional de emitere a certificatelor de urbanism online. Este prima categorie de acte emise pe acest circuit, iar arhitectul șef Radu Fortiș spune că urmează autorizațiile de construire pentru lucrări de mică amploare.
Sunt și alte municipalități care au în portofoliu comunicarea de documente online, dar aplicația folosită în Primăria Oradea este exclusiv digitală, „nu întâlnește deloc hârtia”, spune arhitectul,
Oferta e disponibilă pe site-ul primăriei, sub butonul Ghișeul online, secţiunea Certificate de Urbanism. Solicitantul are de completat câteva câmpuri obligatorii, trebuie să încarce online documentele necesare certificatului online și să achite online taxa aferentă.
Emiterea documentului se face, ca și până acum, în cinci zile lucrătoare în regim normal, respectiv în două zile, dacă se achită taxa de urgență. Solicitantul va primi un email pentru confirmarea comenzii.
Actul primit va avea semnătura digitală a Primăriei Oradea. Se poate printa, dar varianta originală se consideră a fi cea electronică.
Citiți principiile noastre de moderare aici!