În urma concursului organizat la sfârșitul anului trecut de către Inspectoratul Școlar Județean Bihor, cei 31 de noi directori ai școlilor din Oradea au semnat, săptămâna trecută, contractele pentru următorii patru ani. Aceștia au încheiat două contracte, unul cu ISJ Bihor și unul cu primăria.
„Am anexat contractului încheiat cu directorii și un document care prevede indicatorii de performanță, care au ca scop atingerea un management competitiv. În domeniul școlar, acest lucru se poate realiza prin eficacitate și eficiență. Ne dorim să avem un sistem de învățământ de calitate în Oradea, iar cei care conduc școlile au o mare responsabilitate în obținerea acestui obiectiv”, a declarat primarul Florin Birta, cu ocazia semnării documentelor.
Indicatorii vizează creșteri ale veniturilor proprii, reducerea cheltuielilor, îmbunătățirea comunicării cu mediul intern și extern, colectarea selectivă a deșeurilor reciclabile, reducerea agentului termic în afara programului săptămânal/zilnic, atragerea de sponsorizări, potrivit unui comunicat al Primăriei Oradea.
[eadvert]
În ceea ce privește contractul de management administrativ-financiar, încheiat cu Primăria Oradea, acesta prevede „organizarea, conducerea şi administrarea unităţii de învăţământ, precum şi gestionarea patrimoniului, conducerea executivă a gestionării patrimoniului şi a mijloacelor materiale şi băneşti ale acesteia, pe baza obiectivelor şi indicatorilor de performanţă. Aceștia sunt prevăzuţi în anexa care face parte integrantă din prezentul contract, în scopul asigurării serviciilor educaţionale, în conformitate cu prevederile legale în vigoare”.
Proba scrisă a examenului pentru ocuparea posturilor vacante de director și director adjunct a avut loc la 15 octombrie 2021, iar în perioada 15 noiembrie – 8 decembrie 2021 s-au desfășurat interviurile.
Citiți principiile noastre de moderare aici!