„La începutul anului, în ianuarie, intră în probe sistemul, sperăm că în februarie să fie operaţional”, a precizat managerul CAO, Ovidiu Gavra.
Varianta acesta ar veni ca măsură de diversificarea a modalităţilor de încasare a facturilor pentru serviciile prestate.
În prezent, majoritatea clienţilor CAO – peste 76% dintre ei, preferă să plătească factura prin bănci şi prin agenţia comercială. 12% achită prin PayPoint, aproape 6% prin sistemul UnDoi şi tot cam 6% prin Poşta Română.
„Avem un grad de încasare de 95%, ne preocupăm ca lumea să fie informată despre ce şi cum plăteşte”, declară directorul.
Citire la distanţă
Anul viitor va continua programul de modernizare a sistemului de citiore a contoarelor de apă. Cele echipate cu module radio pentru citire la distanţă oferă uşurinţă în exploatare, acurateţe la citire precum şi memorarea si interpretarea consumurilor. Asta ar duce la scăderea numărului de reclamaţii.
În 2016 CAO a luat 17.470 de contoare din surse proprii, din care 8.200 au fost deja montate iar restul urmează să fie montate anul care vine. Pe fonduri de coeziune este prevăzută achiziţia a 6.350 de contoare pentru Zona Metropolitană.
Citiți principiile noastre de moderare aici!