UPDATE – Dezbaterea s-a suprapus cu programul artistic susținut în Piața Unirii de Ansamblul Folcloric Bihorul, în cadrul Carnavalului Florilor. Astfel, începutul dezbaterii a fost acompaniat, involuntar, de artiștii care concertau pe scena din Piața Unirii. Din cauza interferențelor, melodiile au răsunat în difuzoarele din sala de ședințe până ce sonorul acestora a fost tăiat.
Orădenii consulta noua variantă a Regulamentului Local de Urbanism pe site-ul www.oradea.ro sau la sediul Primăriei municipiului Oradea – Instituţia Arhitectului Șef.
„Participanții sunt invitați să vină cu 30 de minute înaintea începerii dezbaterii, pentru a se înregistra la secretariatul de organizare. În ziua dezbaterii, pot fi acceptate depoziții suplimentare, în limita spațiului fizic disponibil. Vorbitorii vor fi invitaţi la microfon în ordinea înscrierii și transmiterii punctelor de vedere scrise. Vorbitorii vor avea un timp de maxim 2 minute pentru propria expunere verbală, iar timpul maxim acordat pentru fiecare intervenție este de 5 minute.
Toate luările de poziţie verbale se înregistrează și fac parte din procesul verbal al dezbaterii publice. Mass-media și publicul larg vor avea rol de observatori în cadrul evenimentului, neputând avea intervenții în sală în timpul audierii vorbitorilor. Procesele verbale ale dezbaterilor publice vor fi publicate pe site-ul www.oradea.ro, în maxim 2 săptămâni, precum vor fi transmise și într-un comunicat de presă.
Observaţiile/sugestiile în urma dezbaterilor publice vor putea fi transmise în scris până în 14.09.2017 (inclusiv), fie către Centrul pentru relații cu publicul din cadrul primăriei, fie pe adresa de e-mail arhitectsef@oradea.ro”, transmite Primăria.
Citiți principiile noastre de moderare aici!