Astfel, circulaţia de pe Centură va fi deviată pe un drum de acces nefinalizat încă, ce va lega Ogorului de strada Bumbacului – Piaţa Nucetului, respectiv de cartierul Velenţa, în zona Autogării – Staţia CFR Oradea Est, prin prelungirea cu strada Depozitului – strada Căii Ferate. Aflat în lucru, drumul urmează cursul pârâului Peţa până la viitoarea intersecţie cu Depozitului.
„Municipalitatea va analiza posibilitatea utilizării acestui drum, în vederea devierii circulaţiei de pe Şoseaua de Centură pentru o perioadă de trei luni, până la realizarea tronsonului, în condiţiile în care devierea circulaţiei pe strada Bumbacului nu ar fi posibilă datorită problemelor la reţeaua de canalizare, care ar putea fi afectată şi mai mult de traficul greu”, a afirmat ieri Bolojan. Se estimează că devierea circulaţiei va fi necesară începând cu luna septembrie.
Pod peste Peţa
Până la această oră, executantul Drumuri Orăşeneşti a reuşit să introducă utilităţile în pământ şi pe o bună porţiune a acestuia, la circa 200 m de intersecţia cu Centura, chiar s-a reuşit bordurarea şi asfaltarea într-o primă fază.
Proiectul prevede şi un pod peste Peţa la stânga drumului, care s-ar prelungi apoi cu un tronson scurt, ce ar face legătura cu strada Bumbacului. La 100 m înainte, strada în lucru se intersectează cu strada Depozitului, ce duce spre Triajul CFR. Drumuri Orăşeneşti lucrează în prezent la podul peste Peţa, ce va fi realizat din traverse. Primarul Ilie Bolojan a avansat ieri şi un termen pentru finalizarea atât a drumului cât şi a podului: 15 septembrie!
Primăria se gândeşte să-i oblige pe tirişti să folosească traseul Ogorului – Depozitului – strada Căii Ferate, până în zona Staţiei CFR Oradea Est, pentru a obstrucţiona cât mai puţin circulaţia în zona Bumbacului – Seleuşului. În orice situaţie, până vor fi finalizate lucrările pe Ogorului, tirurile vor folosi intensiv ruta Dragoş Vodă – Calea Clujului…
Călin Corpaş
Citiți principiile noastre de moderare aici!