Începând cu obligaţiile lunii ianuarie 2011, scadente în 25 februarie 2011, persoanele fizice şi juridice care au calitatea de angajator sau asimilată angajatorului, au obligaţia depunerii „Declaraţiei privind obligaţiile de plată a contribuţiilor sociale, impozitul pe venit şi evidenţa nominală a persoanelor asigurate”, precum şi anexele (D112), la organul fiscal competent prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, prin intermediul portalului e-Romania.
Prin excepţie de la cele de mai sus, până la data de 1.07.2011, D 112 se poate depune şi în format electronic pe suport CD însoţit de formatul hârtie semnat şi ştampilat.
În două schimburi
„Cum termenul limită de depunere (25.02.2011) a D112 este foarte aproape, iar procentul celor care au depus deja declaraţia este doar de 26%, s-au luat măsuri pentru asigurarea preluării documentelor atât la sediul administraţiilor fiscale competente, cât şi la sediul Casei Judeţene de Pensii Bihor (prin patru ghişee) şi AJOFM Bihor (un ghişeu)”, ne-a informat Vasile Farc, purtătorul de cuvânt al Finanţelor bihorene.
Subunităţile teritoriale ale Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Bihor sunt pregătite să preia declaraţia D112 prin 36 de ghişee (cu posibilitate de suplimentare la nevoie) cu program de lucru prelungit.
„Astfel, numai la Administraţia Finanţelor Publice a Municipiului Oradea, unde se aşteaptă cel mai mare număr de contribuabili, se lucrează în această perioadă, zilnic, între orele 8:30 – 20:00 (în două schimburi) la un număr de 11 ghişee. La nevoie se poate suplimenta numărul ghişeelor cu încă opt, şi cu personalul necesar”, a precizat Vasile Farc.
Pe de altă parte, contrubuabilii sunt rugaţi să nu lase depunerea Declaraţiei D112 pentru ultima zi, pentru evitarea aglomeraţiei.
D.B.
Citiți principiile noastre de moderare aici!