Fiscul schimbă placa în relația cu contribuabilii. De la data de 1 martie 2022, toate cererile, înscrisurile sau orice alte documente vor putea fi transmise doar prin prin mijloace electronice de transmitere la distanță.
[eadvert]
De la această dată, documentele depuse în format hârtie nu vor mai fi luate în considerare.
Pentru a putea transmite documentele online este necesară înregistrarea în Spațiul Privat Virtual. Autoritațile publice, instituțiile publice sau de interes public au obligația de a se înrola în sistemul informatic PatrimVen.
Prin sistemul informatic PatrimVen, Ministerul Finanțelor pune la dispoziția autorităților și instituțiilor publice sau de interes public, precum și la dispoziția Uniunii Nationale a Notarilor Publici din Romania și oficiilor de cadastru și publicitate imobiliară, urmatoarele servicii: conturi bancare, contribuții de asigurari sociale, adeverințe de venit, certificate de atestare fiscale, caziere fiscale, informații despre veniturile lunare, informații despre veniturile anuale, informații despre bunuri (clădiri, terenuri, vehicule), date referitoare la situația fiscală, date referitoare la situația financiară, rapoarte de audit/ informative, vizualizare răspunsuri sau solicitări ANAF. Informații suplimentare se găsesc pe site-ul ANAF.
Trimite articolul
Xonline,online,este ok da figurile acre de la bins de dupa birouri si tejghele cand se restructureaza???????????