– depunerea documentelor la ghișeele Primăriei și completarea unui formular de mandatare a organului fiscal pentru întocmirea declarației fiscale de impunere în numele contribuabilului. Ulterior, organul fiscal va transmite contribuabilului dovada luării în evidența fiscală prin e-mail sau corespondență scrisă (poștă);
[eadvert]
– depunerea la ghișeele Primăriei a declarației fiscale însoțită de documentele justificative. Ulterior, organul fiscal va transmite contribuabilului dovada luării în evidența fiscală prin e-mail și/sau corespondență scrisă (poștă);
– depunerea online a declarațiilor fiscale și documentelor prin Ghișeul Online. Ulterior, organul fiscal va transmite contribuabilului dovada luării în evidența fiscală prin e-mail. Drept urmare, operațiunile de declarare fiscală a clădirilor și terenurilor nu se vor mai realiza prin prelucrarea și înregistrarea pe loc (la ghişeu). Singura excepţie, în sensul operării pe loc (la ghișeu), se va face în cazul declarațiilor fiscale ale imobilelor în urma unor moșteniri, operațiunile de impunere urmând a se realiza pe loc în limita a 5 moștenitori și cu plata unei taxe de operare pe loc de 50 lei/declarație fiscală.
„Precizăm că vor fi operate în continuare pe loc (la ghișeu) declarațiile fiscale pentru impunerea/scăderea din evidențele fiscale a mijloacelor de transport, cu plata unei taxe de operare pe loc de 20 lei/declarație fiscală. De asemenea, declarațiile și documentele aferente tranzacțiilor mijloacelor de transport pot fi depuse online sau fizic la ghișee, cu transmiterea ulterioară pe e-mail sau corespondență a dovezii de luare în evidența fiscală”, transmite municipalitatea.
Citiți principiile noastre de moderare aici!