În premieră în istoria recentă Dacia, modelele Logan și Sandero sunt proiectate pe aceeași platformă tehnică cu actualul Renault Clio. Tot pentru prima dată, portierele noilor modele vor fi sub plafon, ceea ce va aduce o izolare mai bună și un risc mai mic ca acestea să înghețe pe timp de iarnă.
Blocurile optice faţă şi spate ale celor trei modele inaugurează noua semnătură în formă de „Y” a mărcii Dacia. Semnătura luminoasă în formă de “Y” aminteşte de cea prezentă pe modelele Lamborghini. Spre comparaţie, stopurile SUV-ului Duster amintesc de Jeep Renegade.
[eadvert]
Prețurile nu au fost încă anunțate, însă potrivit primelor informații, acestea vor fi similare cu cele ale actualelor modele.
Dacia anunță că mai multe detalii vor fi dezvăluite pe 29 septembrie.
Trimite articolul
XDe stopurile alea nu mai pot eu…… Alte diferente semnificative nu observ……
Degeaba schimba designul daca masina are motor slab si caroseria ii de rahat si la un accident minor ramai printre fiare.
Da arata bine dar daca motorizarea pe benzina de pe cele actuale ramane atunci schimbarile sunt de ordin doar estetic aceste motoare in 3 sunt niste rateuri confirmate de majoritatea propietarilor cat si cutia de viteza robotizata un rateu rasunator 10 din 10 propietari se plang de functionarea ambreiajului si in general a acestei cutii de viteza ratata
Daicia nu isi asuma acest rateu si binenteles clientu ramane cu paguba vezi pe FB este o pagina dedicata doar acestor propietari care sau ars cumparand aceste masini si incearca sa atraga atentia Dacia care dupa parerea mea ar trebui sa faca conversia pe cheltuiala lor la o cutie manuala si sa recunoasca ca nu a fost indeajuns testata ci aruncata pe piata asa ar face un constructor serios
-
vorbesti din auzite, tipic pt unul care nu-si permite, mai fa pasi si bla bla in alta parte
-
Adi am doua un mpi si un dci e6 deci imi permit si stiu ft bine ce vorbesc modelele mpi in 3 cilindri indiferent care varianta sunt niste niste compromisuri tehnice iti dau un simplu exemplu daca un tce 90 cp are 135 Nm cuplu la 2500 ture cel dci tot 90 cp are 220 Nm la 1750 ture este aproape dubla diferenta nu stiu ce iti spune tie asta
-
Lamborghini de Romania , asta e buna 🙂
Vai de noi.sa ajungem sa asemanam conserva noastra mioritica cu un Lamborghini…..ii cam deplasat.plus ca ne batem in piept ca primeste piese de pe marca mama….ii ce arunca aia.si din pacate ramine aceeasi masina mioritica, cu aceleasi performante mediocre si proprietarii cu acelasi gust amar…
-
Anonim conserva asta mioritica in segmentul ei e preferata de toti vest europenii in detrimentul conservelor vest europene din acelas segment oare de ce?