Câteva mii de copii și tineri participă anual la aceste ateliere, susținute de Banca Comercială Română și inițiate de organizația non-guvernamentală „Child and Youth Finance International”, din Olanda.
Lansată în anul 2012, campania își propune să crească gradul de conștientizare financiară a copiilor și tinerilor, la nivel mondial, și să-i inspire să-și gestioneze banii corect.
Pe parcursul Global Money Week, angajați ai BCR care au devenit profesori de educație financiară vor derula ateliere interactive pentru copii și tineri, în mai multe județe ale țării.
Atelierele vor avea loc în școli, licee și universități, dar și la sediile băncii. Participanții vor intra într-o călătorie în lumea banilor, în cadrul căreia vor discuta despre nevoi și dorințe, planificare și buget personal, despre cum îi poate ajuta economisirea să-și îndeplinească visurile, vor învăța despre principii precum globalizare și consum responsabil.
Atelierele le oferă copiilor și tinerilor o experiență completă de învățare, cu ajutorul metodelor non-formale. Ei vor înțelege mai ușor concepte și noțiuni financiare, prin joc sau alte metode potrivite vârstei lor, fără să fie nevoiți să asculte definiții sau formule.
Citiți principiile noastre de moderare aici!