„Apreciem că pentru însuşirea legislaţiei în vigoare este necesară o perioadă de minimum 4 săptămâni, numărul de cursanţi se va stabili în funcţie de numărul solicitărilor, dar nu mai mult de 30 de cursanţi într-o grupă”, ne anunţă Dan Boeriu, purtător de cuvânt al Primariei.
Doritorii de o atare instruire trebuie să depună la Casa de Cultură a Municipiului Oradea o fişă de înscriere, două poze tip buletin, un curriculum vitae, copii legalizate ale actelor de stare civilă, copii legalizate ale actelor de studii, inclusiv certificatul de pregătire profesională emis în condiţiile legii şi un certificat de cazier, începând de azi şi până în 11 septembrie. Taxa de înscriere de 300 Ron se achită cu aceeaşi ocazie, zilnic, între orele 9 şi 14.
Cu atestat
Cursul are rostul de a familiariza viitorii administratori cu cadrul legal care le reglementează activitatea sau cu noţiuni de contabilitate, în acord cu H.G. 400/2003 privind organizarea şi funcţionarea asociaţiilor de proprietari. La finalizarea cursului are loc examenul de atestare în urma căruia se va elibera „Atestatul de administrator de imobil”, pentru o perioadă nedeterminată. Informaţii suplimentare se pot primi la Serviciul Îndrumare şi Control Asociaţii de Proprietari din cadrul Primăriei Oradea, camera 214, etajul 2.
Citiți principiile noastre de moderare aici!