„Potrivit Hotărârii Consiliului Local nr. 429 din 28 mai 2009, asociaţiile de proprietari au obligaţia să întreţină spaţiile verzi, gazonul şi florile din perimetrul imobilelor în care locuiesc, pe suprafaţa specificată în procesul verbal de predare–primire a amplasamentului şi în planul de situaţie anexat, conform Protocolului încheiat între asociație şi Municipiu”, informează municipalitatea printr-un comunicat de presă.
Pe asociaţii cade şi sarcina de a menţine curăţenia incintelor proprii, precum şi a zonelor cuprinse între imobil şi domeniul public până la limita carosabilului şi să asigure curăţenia locurilor de parcare pe care le au în folosinţă din domeniul public.
Administratorii sunt chemaţi, aşadar, la curăţenie generală în jurul blocurilor. Deșeurile vor fi depozitate în recipente sau saci, în vederea ridicării acestora de către operatorul de salubritate și se vor amplasa în jurul punctelor de colectare, astfel încât să nu perturbe circulația auto sau a pietonilor. În intervalul 10 – 24 martie, asociațiile de proprietari sunt rugate să solicite telefonic operatorului de salubritate Rer Ecologic Service SA prin dispeceratul permanent, ridicarea deșeurilor colectate.
Din prima zi după încheierea campaniei, în 25 martie, asociaţiile de propritari care nu se conformează sunt pasibile de a fi sancționate contravențional cu amendă cuprinsă între 1.500 și 2.000 lei.
Citiți principiile noastre de moderare aici!