Direcția Nufărul – Pod Dacia – B-dul Magheru: menținere pe direcția înainte, cu traversarea succesivă a pasajului de la Piața Cetate, a pasajului din dreptul Catedralei Ortodoxe și a pasajului din dreptul Poliției Rutieră.
[eadvert]
Direcția Nufărul – Cantemir – Centru: nu se va intra prin pasaje; în dreptul blocului Cicero, înainte de pasajul de la Piața Cetate va fi preselectată banda dreaptă, cu intrare pe rampa ce urcă prin dreapta pasajului; ulterior, deasupra pasajului, se va vira spre stânga, în dreptul Pieței agroalimentare Cetate; traseul către Centru va fi continuat prin intrarea în sensul giratoriu proaspăt amenajat în intersecția Pieței Cetate cu străzile Evreilor Deportați, Mihail Kogălniceanu și B-dul Cantemir.
Direcția Nufărul – Centrul Civic – Calea Clujului: va fi păstrată direcția înainte, prin pasajul de la Piața Cetate, prin pasaj Catedrala Ortodoxă și imediat preselecție banda dreaptă, spre Calea Clujului.
Direcția B-dul Magheru – Nufărul: menținerea pe direcția înainte, prin coborâre de pe Pod Dacia și direcția înainte, către Nufărul – Cantemir, trecând prin trei pasaje (Parc 1 Decembrie, Catedrala Ortodoxă, Piața Cetate).
Direcția B-dul Magheru – Pod Dacia – Centru:
Varianta 1: coborâre de pe Pod Dacia și imediat viraj dreapta spre Aleea Gojdu, pe malul Crișului;
Varianta 2: coborâre de pe Podul Dacia și viraj dreapta pe varianta străzilor Cele Trei Crișului – Independenței, fără intrare în pasaje, către str. Mihai Viteazul – Piața Unirii – Piața Ferdinand;
Varianta 3: coborâre de pe Pod Dacia pe direcția înainte, cu intrare în pasajul de lângă colțul Parcului 1 Decembrie (pe sub liniile de tramvai), apoi preselecție banda dreaptă, intrare în pasajul Catedrala Ortodoxă și viraj dreapta, prin pasaj, către strada Parcul 1 Decembrie.
Direcția B-dul Magheru – Calea Clujului: coborâre de pe Podul Dacia și viraj dreapta pe varianta străzilor Cele Trei Crișului – Independenței, fără intrare în pasaje, și ulterior viraj stânga, la colțul Parcului 1 Decembrie, spre direcția Căii Clujului, cu acordarea de prioritate pentru tramvai.
Direcția Dragoș Vodă – Averescu – B-dul Magheru: preselecție bandă de circulație spre dreapta, pe direcția Pod Dacia – Magheru.
Direcția Dragoș Vodă – Averescu – Centru: menținere pe direcția înainte, cu intrare în pasajul din dreptul Podului Dacia, apoi traversarea pasajelor de la Parcul 1 Decembrie, respectiv Catedrala Ortodoxă și viraj la dreapta, prin pasaj, spre strada Parcul 1 Decembrie.
Direcția Dragoș Vodă – Averescu – Cantemir – Nufărul: menținere pe direcția înainte, cu intrare succesivă în pasajele din dreptul Podului Dacia – Parc 1 Decembrie – Catedrala Ortodoxă – Piața Cetate și intrarea pe B-dul Cantemir – Nufărul.
Direcția Centru – Nufărul: traseul strada Traian Moșoiu – strada Parc 1 Decembrie – viraj dreapta prin pasajul de la colțul Parcului 1 Decembrie, pe sub liniile de tramvai, și ulterior, pe breteaua de circulație special amenajată, cu sens unic până la sensul giratoriu de la intersecția străzilor Mihail Kogălniceanu, Evreilor Deportați și B-dul Nufărul – Cantemir.
Direcția Centru – B-dul Magheru: fără intrare în pasaje, din direcția străzii Independenței, cu acordare de prioritate tramvaiului, la colțul Parcului 1 Decembrie și viraj stânga către Podul Dacia, prin breteaua rutieră amenajată special în acest scop.
Direcția Centru – Calea Clujului: fără intrare în pasaje, din direcția străzii Independenței, cu acordare de prioritate tramvaiului, la colțul Parcului 1 Decembrie și menținerea direcției înainte, către Calea Clujului.
Trimite articolul
XNu sunt impotriva “dezvoltarii” doar intreb… Nu avea aceeasi eficienta construirea a doua pasaje subterane pt pietoni una intre Billa si Piata mare si inca una intre parcul 1 Dec. si Catedrala/Cetate ? Se putea realiza fara blocarea orasului pe 2 ani si cu cca 90% costuri mai mici chiar si daca le faceau cu scari rulante, pe langa asta ramanea accesibila din toate directiile str. Independentei cat si str. P-ta 1 Dec…cei care au o vechime de peste 2 ani in oradea stiu despre ce vorbesc, ceilalti sa se abtina de comentarii aiurea 🙂 P.s. astea nici nu sunt pasaje subterane ci niste santuri betonate .
-
Astea sunt mai pe plac prostimii. Nu ai vazut ce fericiti guitau ieri pe feisbuc ca puteau sa faca cele 5 secunde cat dureaza (si dura si inainte) traversarea zonei? In schimb pentru pietoni e jale. Singurul lucru pozitiv ar fi platoul ala din fata catedralei, dar platouri golase si fara pic de umbra vara mai avem. O suma imensa risipita pe o tampenie, ca sa aiba prostii cu ce sa se faleasca.
-
au facut pasaje ca sa aveti voi motive de zbierat si injurat autoritatile locale. e circ pentru neuronii vostri de agitatori
-
aha, si ca tu sa ai unde sa salivezi plin de extaz, amarat de doi bani ce esti.
-
Toate viniturile v-ati inghesuit acolo la selfie ,sa le trimiteti poze si filmari la neamurile de la tara 🙂
-
aha, ia uite ce frumoasa e coloana de masini in pasajele magice mirifice ce bine ca s-au facut, o mare realizare etc.:
https://www.skyscrapercity.com/cdn-cgi/image/format=auto,onerror=redirect,width=1920,height=1920,fit=scale-down/https://www.skyscrapercity.com/attachments/1-png.6480649/
Si e vacanta, fara sa mearga inca lumea la lucru.
Urmeaza sa mai facem inca un pasaj deasupa astora, ca sa fie cel mai fantastic oras, ci desigur nici ala nu va costa mult.-
Pt ca sky ăsta e de la USR sau PZD
-
Radem, glumim, dar exact asa trebuia facut proiectul de la inceput. Cu o combinatie de pasaje subterane complet acoperite si de pasaje supraterane care sa fi asigurat si virajele la stanga, chiar daca s-ar fi creat unele noduri de trecere pe 3 niveluri. Abia atunci un mega proiect ca acesta ar fi avut o justificare, rezolvand toate problemele, nu doar jumatate din ele. Dar, da, ne place sa facem lucrarile in pasi adaugati. Papam si mai multi bani si avem si continuitate in activitatea firmelor prietene. Este exact ceea ce am facut si vom face la iesirea catre Arad. Intai sens giratoriu, dupa aia pasaj suprateran, dupa aia bretea de viraj la dreapta spre Santandrei si, in sfarsit, urmeaza pasaj subteran pe sub sensul giratoriu si alte pasaje pietonale… Un santier continuu…
-
-
-
Ce proasta e propaganda. Muriti de ciuda propaganda, bla bla , sa v-o in c. Sandu2100 e regele vostru, eu sunt zeul vostru
-
Da se putea… Dar sunt multi factori, in primis banii bagati in buzunare de marele firme de constructori (care detin monopoliu de ani de zile). Proiectul pietonal cetate-centru nu ar fi putut avea loc.
Este un proiect important totusi, nu neaaprat degeaba.
Bulangii de la USR si PZD au primit o lovitură la bulangeriala.
-
PNL for ever: salarii mici taxe mari. Scumpim gunoiul lunar. Dar avem santuri de beton! Uraaa! Ce fericire 🙂 Salar cu 800 de lei mai mic fata de media nationala, hahaha 🙂 Si Sanda vorbeste de lovituri 🙂
-
E oficial, statistic judetul Bihor are cei mai putuni km de autostrada dintre toate judetele din Romania , total 5 km 🙁 🙁 . Mai sunt foarte multe de facut pana sa ne autointitulam judetul “mandria Romaniei”
-
are cei mai putini km de autostrada dintre judetele cu autostrada. ca majoritatea judetelor n-au nici 1. e ca si cum ai rade de un milionar ca are cele mai putine milioane de euro. tu ai?
-
mea culpa… da la asta se referea stirea. oricum dintre toate judetele cu care ne invecinam suntem pe departe ultimii la capitol autostrazi si Salajul ne depaseste 🙁
-
-
-
Ai uita de Ciuperca!
-
Eu cred că e vasi13
-
-
Eu sunt sandu2100 dar comentez cu numele postacilor USR PSD, KP e dusmanul meu
LIPSESC INDICATOARELE DE INALTIME .ASTEPTAM TRAGEDII CU AUTOCARE BENZI INGUSTE .OARE AVEM MINIM 4 METRI SAU ASTEPTAM AUTOCARE BLOCATE SI DECESE
-
Iar unele semne de circulatie te trimit pe contrasens
Un semn de circulatie e derutant. La iesirea de pe str. M Kogaliceanu in sensul giratoriu eu un semn care iti spune ca poti alege doua directii. Din pacate una este pe contrasens.
Primaria ar trebui ca sa faca un concurs pe tema circulatiei din pasajele subterane : cand va avea loc prima tamponare/primul accident in coridorul de mobilitate urbana … sau , care va fi primul internat la spitalul 6 , ca i-a cedat neuronul si sinapsa pt ca nu a reusit sa ajunga acolo unde si-a propus dupa ce a traversat de mai multe ori prin pasaje , … etc
La cat de bine cunosc oradenii circulatia rutiera in sensul giratoriu se propun de la sine garduri mai inalte si mai solide care sa delimiteze pasajele.
Urmatoarea lucrare va fi trecerea subterana cu auto dinspre pasaje inspre parcarea subterana de la catedrala iar pietonii si biciclistii vor avea la dispozitie pt traversarea zonei drone electrice/verzi care pot fi atasate de spate cu centuri solide pt transbordare. La fel si popii care deservesc catedrala. Asa ca vom vedea popii zburand in timpul savarsirii vreunei slujbe ..divine , sau daca timpul e nefavorabil , lumea adunata poate trece in subteran , dar numai la sarbatorile legal recunoscute….
… circuli mai simplu si eficient decat in Oradea!
un dezstru pentru cei care doresc sa ajunga in zona centrala.
Practic au facut o mai mare aglomeratie in zona parcului pe strada mihai Viteazul Independentei si sensul nou Billa -Sucevei
-
Sa nu uitam cine a gandit proiectul:
https://oradea.ro/fisiere/module_imagini/31009/big/DSC04997..JPG
Deci e firesc sa fie al dracului de scump si al dracului de prost.
Nu-i bai, mai facem inca doua pasaje deassupra astora ca sa fluidizam si mai mult traficul.
Nici alea nu vor costa mult.
Desigur, pentru dezvoltare. Ce bine ca s-au facut! O mare realizare! Ce bine arata zona! Si altele la fel.
Semaforul de la sensul giratoriu vis a vis de piata produce ambuteiaj pe banda de iesire din subpasaj si inca nici macar nu a inceput scoala. Sunt curios cum se vor descurca unii cu masini cu cutie manuala si motorul mic, blocati pe acea banda , ca e o rampa destul de inalta. Iesirea catre sens are o singura banda si este folosita in comun cu cei care vin de pe strada Parcul 1 Decembrie. Acolo chiar erau necesar 2 benzi!