O mână de oameni de afaceri din Bihor au răspuns iniţiativei lui Alexandru Mudura și au pus mână de la mână pentru a continua Campania ouălor gigant. Creativitatea celor care au realizat ouăle gigant a fost pusă la încercare în numele carităţii. Campania din acest an are ca scop strângerea de bani pentru Centrul de Cardiologie Intervenţională și Chirurgie Cardio-Vasculară Oradea. Ieri, a fost cea de-a V-a ediţie a acestei campanii.
Din păcate, în ciuda strădaniei celor prezenţi, doar generozitatea câtorva oameni de afaceri a salvat situaţia: Alexandru Mudura a pus la bătaie propria colecţie de obiecte de argint, iar din licitarea acestora s-a strâns aproximativ jumătate din cei 29.000 lei strânși la fi nele evenimentului. Patronul fi rmei Herald a salvat apoi situaţia licitând de fi ecare dată când acţiunea era în impas. Generos a fost și omul de afaceri Sorin Dume de la Dumexim.
La eveniment a fost prezent și managerul Spitalului Judeţean, Gheorghe Carp, care a ţinut să mulţumească Lotus Center pentru iniţiativă și pentru că de ani de zile se preocupă ca pacienţii, copii și adulţi, să aibă condiţii bune în spitale. Încă de la primele ediţii, campania iniţiată de Alexandru Mudura a avut ca scop renovarea secţiei de nou născuţi – o investiţie de peste 80.000 realizată din fondurile strânse în campanie, apoi dotarea cu mobilier. În 2012 s-au strâns peste 114.000 lei pentru a dota cu un ecograf sala de nașteri, iar anul trecut s-au strâns 57.000 lei pentru investiţii în cardiologie.
Ouă de poveste
An de an, acest eveniment a fost un succes, creativitatea participanţilor surprinzândui și pe organizatori: oul celor de la Dumexim, cât și sumele licitate au demonstrat că în spatele unei fi rme de construcţii stau oameni care știu să clădească vise, oul celor de la Benvenuti numai că nu umbla pe tocuri, iar cei de la Bijuteria Athena au realizat un ou cu fi re aurite și pietre semipreţioase. Cel mai scump ou de până acum a fost achiziţionat de Selina pentru 10.000 lei și a fost realizat de ABA Crișuri.
Scopul campaniei din acest an a fost să strângă fonduri pentru dotarea cu echipamente a saloanelor din Centrul de Cardiologie Intervenţională și Chirurgie Cardiovasculară Oradea, aparatură de care oricare dintre noi ar putea ajunge să aibă nevoie. Practic, în cadrul evenimentului, mai mulţi expozanţi șiau scos la licitaţie obiectele confecţionate pe cheltuiala lor din mătăsuri, lemn, plastic sau fl ori, sumele strânse urmând să fi e folosite exclusiv pentru acest centru. Și de această dată, cei de la ABA Crișuri s-au remarcat prin povestea oului pe care l-au prezentat. A c e s t a s-a născut dintr- o rădăcină arsă și a b a n – donată în Valea F â n a – ţe, care a fost salvată fi – indcă niște oameni care i-au intuit frumuseţea, i-au croit un alt drum, care are ca scop să salveze vieţi.
Cei care și-au pus imaginaţia la bătaie în decorarea unui ou caritabil sunt: Asociaţia Studenţilor Stomatologi din Oradea, Benvenuti, Graziela Models în colaborare cu Elesilva Mobilă Nobilă, Penitenciarul Oradea, Dumexim și Proiect Bihor, Herald Com Impex, Adeplast, Facultatea de Arhitectură, Asociaţia Studenţilor de la Relaţii Internaţionale și Studii Europene, Administraţia Bazinală de Ape Crișuri, Teatrul Regina Maria, Justin s Design și ATP Exodus. Grup west, Herald, Eurocif Cons, Electro Excel, Dumexim au fost cei care au contribuit fi nanciar la reușita licitaţiei. „De precizat că, și aceia care nu au dorit achiziţia unui ou gigant, dar care vor să ajute, sunt invitaţi să doneze orice sumă, pentru că orice ajutor e binevenit”, a precizat moderatoarea evenimentului, Beatrice Szuhai.
Citiți principiile noastre de moderare aici!