Municipalitatea a oferit un premiu de 47.000 lei pentru un concept original care să reprezinte Oradea. Câștigătorul urma să fie ales de către un juriu și anunțat de către aceștia. Doar că, în urma jurizării, s-a ajuns la concluzia că nicio lucrare nu a îndeplinit criteriile cumulative de înscriere și participare la concurs, astfel că această competiție a fost considerată a fi dezamăgitore.
„Unii au făcut propuneri cu care mie mi-ar fi rușine, dacă aș fi în locul lor. Am încercat să găsim și să căutăm propuneri pe care să le putem folosi. Și cu toate aceastea, nu am găsit o propunere care să fie reprezentativă”, afirma directorul APTOR – ONG-ul înființat de Primărie să se ocupe de promovarea turismului, în Oradea.
Cei mai aproape de adevăr
Reprezentanții Primăriei au anunțat că au fost primite 180 de propuneri creative, din care doar 172 au răspuns din punct de vedere formal cerințelor comunicate prin regulamentul de concurs. Dintre acestea, membrii juriului au făcut un top al celor mai bune cinci propuneri:
1. Peter Arpad
2. Hye Studio
3. Paublusztig Bettina
4. SC MARKETING IDEAS SRL
5. Cristian Suta
În condițiile în care nu există un câștigător, premiul de 47.000 de lei, nu va fi acordat niciunui participant. Cu toate acestea cei care doresc pot să vizualizeze toate explicațiile proiectelor.
Citiți principiile noastre de moderare aici!