Contractul a fost semnat în luna mai, la un cost de peste 161 milioane de lei (fără TVA), adică 36,6 milioane de euro, cu executantul SC CCCF Drumuri şi Poduri Timişoara. Proiectul este finanţat în părţi egale de Banca Europeană de Investiţii (BEI) şi Guvernul României.
Deja s-au decopertat anumite porţiuni între Drăgeşti şi Sâmbăta, traficul derulându-se alternativ, sub coordonarea unor semafoare electrice de şantier.
Totodată, şoferii pot constata dispariţia copacilor de pe marginea DN 76, în comuna Hidişelu de Sus.
„Firma CCCF Timişoara a justificat tăierea copacilor prin lărgirea DN 76 cu trei metri. Ni s-a explicat că drumul se lărgeşte la două benzi pe porţiunile de urcare, dar nu a fost nevoie de avizul Primăriei noastre pentru doborârea arborilor”, ne-a explicat ieri viceprimarul Gheorghe Luncan.
Potrivit contractului, reabilitarea DN 76 Oradea – Beiuş trebuie finalizată în 2014.
Citiți principiile noastre de moderare aici!