Stimularea cooperării între entităţile economice din Bihor şi Hajdu Bihar şi crearea unei baze cât mai complete cu date de interes pentru mediul antreprenorial sunt obiectivele proiectului „Pregătirea şi crearea unei reţele transfrontaliere de cooperare a mediului de afaceri din judeţele Bihor şi Hajdu Bihar” care are care lider Zona Metropolitană Oradea (ZMO). Derulat în parteneriat cu camerele de comerţ din cele două judeţe, proiectul are februarie 2013 ca termen de implementare şi un buget de peste 67.000 euro.
Deschiderea a avut loc ieri, în Sala Mare a Primăriei, în prezenţa viceprimarilor de Oradea – Florica Cherecheş şi Biro Rozalia, a directorului ZMO – Ciprian Barna, a reprezentanţilor celor două camere de comeţ – Constantin Badea respectiv Toth Edina.
Deşi derulat de ZMO din care fac parte 10 primării, niciuna dintre administraţiile locale nu au considerat ocazia destul de utilă comunităţii pentru a ajunge în agenda edililor şefi.
Obiective precise
Obiectivele proiectului sunt realizarea unei date comune de baze cu IMM-urile din cele două judeţe, construirea unui site pe internet, în trei limbi, pe care să posteze informaţiile bazei de date – Interregional Business Market, realizarea a câte două expoziţii tematice cu participare gratuită , organizarea a două sediuni de formare pentru IMM-uri pe temele „comunicarea în afaceri”, „Evaluarea propriei afaceri” şi „Legislaţia naţională specifică” precum şi două vizite de studiu în Ungaria şi România, pentru studierea exemplelor de bună practică.
C.GH.
Citiți principiile noastre de moderare aici!