Pentru a veni în întâmpinarea clienților săi persoane fizice care doresc să încheie un contract în piața concurențială, Electrica Furnizare a simplificat procesul de contractare și solicită un singur document oficial în original – actul de identitate. Condiția pentru încheierea noului contract de furnizare a energiei electrice, în baza cărții de identitate și a unei cereri semnate, este ca celelalte documente oficiale, depuse de client în momentul încheierii contractului în derulare, să fie în continuare valabile.
[eadvert]
Modalitatea simplificată de încheiere a unui contract pentru clienții Electrica Furnizare este valabilă atât în Centrele de Relații cu Clienții, cât și online, pe site-ul www.electricafurnizare.ro, unde primul pas în procesul de contractare este bifarea uneia dintre opțiunile “Sunt client nou” sau “Sunt client existent”, continuarea procesului reflectând, la nivel de documente solicitate, particularitățile specifice celor două categorii de clienți. Detalii despre încheierea contractelor la: https://www.electricafurnizare.ro/contract-online/?prod=ee
Simplificare pentru clienții noi
Dacă în cazul clienților persoane fizice ai Electrica Furnizare procesul de contractare în piața concurențială implică doar un act oficial, și în cazul unui client nou procesul este simplificat, acesta urmând să prezinte, pe lângă cartea de identitate, doar un act de proprietate sau declarație pe proprie răspundere, situație aplicabilă în cazul existenței deja a unui loc de consum la adresa respectivă.
Ca urmare a strategiei orientate către client a Grupului Electrica, Electrica Furnizare este preocupată în mod constant de optimizarea relației cu clienții din portofoliul său, investind în soluții de creștere a satisfacției acestora, atât prin simplificarea accesului la produsele și serviciile oferite, cât și prin punerea la dispoziția acestora a modalităților digitale de contractare și contact, îmbunătățite constant.
Cu o experiență de peste 120 de ani pe piața de energie electrică, compania Electrica Furnizare este parte a Grupului Electrica, companie cu capital majoritar privat, listată la Bursa de Valori București și London Stock Exchange, încă din anul 2014.
Trimite articolul
X“Calculul a fost efectuat pentru un consum mediu lunar de 100 kWh și nu include accize comerciale și nici TVA”
O MARE PORCARIE!
De ce nu e afisat pretul final, pe care omul trebuie sa plateasca? Asa cum sa compara omul, daca se merita sa faca un contract nou cu pret concurentionala sau sa ramana la actuala? Majoritatea oameniilor nici nu o sa citeasca partea cu steluta si o sa creada ca pretul afisat e pretul final pe factura si luna viitoare o sa vada o factura cu 25% mai mare, ca se mai pune accizele si TVA-ul de 19%.
cum sa faci rost de mai multi bani in 2021 pacalind consumatorii…
-
Aia ca aia dar ce draq inseamna toate alea cu Tarif Mobil 30,Tarif Stabil 30, Tarif Mobil 45, Tarif Stabil 45, Tarif Time 45 etc pt ca nu explica nimeni nimic…dar is insiruite acolo si sa bifezi ce vrei fara nicio explicatie. Ce am inteles e ca ala cu Tarif 3 in 1 ai urgentele si asigurarea de bunuri inclusa dar stim noi cam ce asigurare de Electrica. N-ar strica o explicatie sa stie omul ce sa aleaga
Au cel mai scump tarif, parca 0,74 lei/kwh cu TVA, cand la altii e 0,63 sau mai ieftin.
-
E undeva la 0,67 kwh plus 10 lei lunar abonament. La tariful celălalt e 0,73
Eu am primit pe email informatii de la Electrica despre liberalizarea pietei energiei, inclusiv un link unde sa pot compara preturile, an introdus toate datele cerute conform facturii si mi-a generat 0 rezultate.
Mersi frumos…ce sa compar???
Prețul final cu toate taxele și TVA este următorul: 0.66 le/i kwh ce a fost până la 31 dece 2020, de la 1 ianuarie: 0.76 lei/kwh serviciul universal și 0.74 lei/kwh serviciul concurențial cu stabil 30. Stabil 30 înseamnă serviciul de factura cum a fost până în 31 decembrie, adică scadenta 15 zile de la emiterea facturi și 15 zile grație de la ultima zi de scandenta. La tariful stabil 30 factura se emite doar pe hârtie!
Cum ai ajuns la valoarea de 0,66 ca mie mi-a ieșit 0,82.Acum fără sa treci la prețul concurențial e 0,639.
-
Ok.
Dar in cazul unei avarii la instalatie, ce face consumatorul??
E o alta intrebare care TREBUIE sa si-o puna ….consumatorul !
Distributia pe stalpi sau prin subteran a energiei electrice se face tot pe instalatiile ELECTRICA S.A. !
NU ?
Daca eu imi schimb furnizororul ptr. un pret mai mic per kw ora lunar, ce o sa fac dupa un an sau doi cand poate va avea loc o avarie pe linia de alimentare?
Sun sau apelez la cine ?
La furnizorul catre care platesc factura de energie mai ieftina ?
Sau la Electrica pe a caror retele ajunge energia in locuinta mea ?
Cand va constata ELECTRICA ca am fost abonatul lor 20-30 de ani si brusc am …. migrat, oare cat de rapid va fi prezent echipajul de interventie ptr.remedierea defectiunii?
Si cat imi vor face MIE de consistenta factura prin care va trebui sa achit contravaloarea interventiei?
Ca trebuie sa tinem cont ca vine echipaj format din electricieni, sofer, masina, se folosesc materiale, scari, masina cu brat si nacela de urcat sus pe stalp , etc ..
Plus ca daca interventia are loc in week-end sau sarbatori legale, contravaloarea ar putea fi mai mare.
Atunci ce am facut?
Am economisit 50 de lei lunar mutandu-ma la furnizorul …. nu stiu cine s,r.l. , dar pierd mii de lei la o interventie a Electrica – Retele S.A.
NU ?
CARE MI-O FI CASTIGUL? -
Greu cu matematica asta Nicule , imparte cat ai platit pe ultima factura la cati kilowati scrie (tot pe factura) ca ai consumat si afli valoarea kilowatului si probabil te vei minuna ca nu-ti iese 0,82 !!!!!