Municipalitatea anunță că s-a semnat contractul de execuție pentru amenajarea incubatorului de afaceri în clădirea fostului Spital de Neurologie din strada Louis Pasteur, cu firmele Conpila SRL- lider de asociere și Inselma SRL, în calitate de asociat.
[eadvert]
Incubatorul de afaceri va găzdui firme din domeniul creativ, precum dezvoltare de software pentru design, creaţie, animaţie şi altele. Lucrările vor începe la sfârșitul lunii noiembrie, durata de execuție fiind de 18 luni, iar valoarea contractului este de peste 11,9 milioane lei fără TVA.
Banii vin din fonduri europene, prin Programul Operațional Regional 2014-2020 – Axa prioritară: 2 Îmbunătățirea competitivității întreprinderilor mici și mijlocii, Prioritatea de investiții 2.1B Incubatoare de afaceri.
Proiectul are ca finalitate amenajarea unui incubator de afaceri în clădirea neutilizată, degradată, situată pe str. Louis Pasteur nr. 28, cu o suprafață utilă de 2.200 mp, aflată în proprietatea Municipiului Oradea.
15 birouri
În urma reabilitării clădirii, se va amenaja spațiul de desfășurare a activității de incubare cuprinzând în total 15 birouri pentru start-up-uri, 30 spații de lucru în open space, 6 ateliere – spații suport pentru firmele incubate, săli de evenimente și training. La demisolul clădirii se vor amenaja două birouri pentru incubare, 6 ateliere – spații suport pentru firmele incubate, sala ședințe, sala serverelor (necesară pentru infrastructura IT a incubatorului), grupuri sanitare, depozite, punct termic.
La parter au fost prevăzute 6 birouri pentru incubare, două birouri administrative, un loc de luat masa (bufet + oficiu de preparare), o sală de training modulară (capacitate maximă 49 de locuri), grupuri sanitare și depozit.
La etaj au fost prevăzute 7 birouri pentru incubare și un open space de aproximativ 180 mp pentru rezidenți (în aripa dreaptă), o sală de evenimente sau ședințe modulară cu o capacitate maximă de 120 locuri și grupuri sanitare.
Pentru amenajarea incubatorului s-au prevăzut dotări minime pentru buna desfășurare a activităților rezidenților. Astfel, s-a propus achiziționarea de mobilier, echipamente IT, infrastructura pentru monitorizarea clădirii, acces pe bază de cartele și dotarea atelierelor cu echipamente specifice activităților din domeniul creativ.
Citiți principiile noastre de moderare aici!