Potrivit datelor publicate pe site-ul Primariei, documentele necesare pentru acordarea acestei facilității sunt următoarele:
- notificare pentru exprimarea intenției de a beneficia de anularea accesoriilor aferente obligațiilor bugetare restante la data de 31.08.2024;
- declarațiile fiscale însoțite de documentele justificative depuse la zi;
- dovada achitării integrale a obligațiilor restante, inclusiv cele constând în amenzi contravenționale, până la data depunerii cererii, dar nu mai târziu de 02.11.2024;
- dovada de achitare a tuturor obligaţiilor bugetare principale şi accesorii administrate de organul fiscal local cu termene de plată cuprinse între data de 31 august 2024 şi data depunerii cererii de anulare a accesoriilor, inclusiv;
Cererea tip trebuie depusă la Serviciul Impozite si Taxe Locale (formularul este pus la dispoziție gratuit de către instituție), până la data de 2 noiembrie, sub sancțiunea decăderii.
De măsura adoptată de consilierii locali ar putea beneficia un numar total de 1379 de contribuabili din Marghita, din care 1321 sunt persoane fizice, iar 68- persoane juridice. Valoarea totală a sumelor succeptibile de a intra sub incindența hotărârii se ridică la 691.197 lei, din care 625.895 ar reveni persoanelor fizice, iar 64.887 lei- persoanelor juridice.
Citiți principiile noastre de moderare aici!