Deciziile au fost votate în unanimitate în plenul celor două legislative, iar preşedintele CJ, Cornel Popa a motivat decizia prin solicitările în cascadă venite din partea angajaţilor, mai cu seamă că aceste cote nu fuseseră ridicate de trei ani. Cotele de carburnaţi de la Consiliul Judeţean au fost ridicate, astfel: maşina preşedintelui are o cotă de 500 litri/lună, iar cele două maşini ale vicepreşedinţilor, a secretarului Judeţului, cele două maşini de la Serviciul Investiţii a Direcţiei Tehnice, una de la Direcţia Economică şi cea a administratorului public au fiecare câte 350 litri/lună. Celelalte şase maşini ale aparatului CJ Bihor au câte 250 litri/lună. Aceste cote sunt calculate ţinându-se cont de faptul că aceste maşini sunt folosite, măcar teoretic, pentru deplasări în judeţ. În cazul maşinilor de pe Direcţia Tehnică, acest aspect este evident.
În cazul Primăriei Oradea, cota de carburanţi pentru deplasările din municipiu a fost ridicată la 150 de litri/lună. Pentru deplasări în afara oraşului, decontarea carburanţilor este aprobată separată, în baza foilor de parcurs „şi a altor documente aferente”. Consiliul Local a aprobat suplimentarea cotelor cu 25% pentru organizarea proceselor electorale şi a referendumurilor.
Preşedintele Consiliului Judeţean conduce un Volkswagen Phaeton, cumpărat pe vremea ex-preşedintelui Kiss, în timp ce primarul Oradiei conduce un Renault Latitude. Vicepreşedinţii CJ au Passat-uri, în timp ce viceprimarii au Ranault-uri mai vechi. Cele două instituţii mai au Dacii Duster şi Logan.
Citiți principiile noastre de moderare aici!