[eadvert]
Proiectul a fost împărțit în două loturi. Astfel, primul lot se referă la realizarea pasajului suprateran la ieșirea din localitatea Oșorhei, spre Cluj. Cu o lungime totală de 402 metri, pasajul va fi construit peste girația existentă, la intersecția cu drumul spre localitatea Fughiu, Centura Oșorhei și DN 1. Termenul de execuție este de 10 luni, iar de proiectare trei luni.
În al doilea lot este inclus pasajul subteran din Oradea, la intersecția străzilor Oneștilor și Tudor Vladimirescu, cu o lungime de 191 de metri. Termenul pentru proiectare este de 2 luni, o lună pentru obținerea avizelor, iar pentru execuția lucrărilor, 12 luni. Finanțarea pasajelor se va face cu fonduri europene, potrivit unui comunicat al Consiliului Județean Bihor.
Valoarea estimată a lucrărilor este cuprinsă între 86 și 95 de milioane de lei.
Trimite articolul
XVa rog sa faceti si străzi suspendate in iosia cazaban sa pot auzi masina cum imi trece pe langa geam si sa ma vada șoferi cand ma cac
-
la fel ca si pe Sovata, s au aruncat riveranii in Cris s au legat de gardul viu si ce benefic ii acuma podul!
eu zic sa te si piș contra vantului sa vezi cum e.-
Chiar “ii benefic” dar doar pentru arzatorii de benzina. Si cum doar masina e prioritizata in satul care se crede metropola e super. Ramasi in urma cu vreo 50 de ani fata de politicile din occident.
-
Pasajul trebuia făcut în linie curbată pentru traficul de pe centură. Sensul acela giratoriu va fi distrus de TIR-urile care vor vira dinspre Tileagd spre centura Oșorhei. Pasajele ajută la scăderea riscurilor de conflict ajută la un flux mare de trecere și se pun pe axa cea mai intens circulată. Dar cum Bolojan gândește aparte, deja suntem obișnuiți cu soluții pe dos.
-
Pasajele sunt noul trend in Oradea