Una dintre acestea va fi organizată de Asociaţia Firmelor Bihorene (AFB) miercuri, 15 martie, de la ora 17:00, în Cetatea Oradea, Corpul C, et. 2, sala 4. „În cadrul seminarului vor fi prezentate informații despre bugetul disponibil, valoarea ajutorului nerambursabil, beneficiarii eligibili, cheltuielile eligibile, grila de punctaj. Prezentarea va fi urmată de o sesiune publică de întrebări și răspunsuri. Toți participanții vor primi materiale de prezentare, inclusiv un chestionar de evaluare”, a precizat Radu Silaghi, directorul executiv al AFB. Informaţii şi înscrieri la office@afbh.ro sau la tel. 0751/263.132.
O altă conferinţă pe aceeaşi temă va fi susţinută de specialişti din cadrul firmei Goodwill joi, 16 martie, de la ora 11:00, în aceeaşi locaţie. Specialiştii companiei vor oferi un pachet complet de informații despre toate noutățile din ghidul consultativ, condițiile de eligibilitate, criteriile de selecţie și mărirea şanselor de succes, prtecum și despre paşii ce trebuie parcurşi pentru a avea un proiect de succes. Conferinţa se va încheia cu o sesiune de întrebări și răspunsuri. Înscrieri se pot face la adresa: http://gwconsulting.ro.
Citiți principiile noastre de moderare aici!